Esborrar backups al Moodle2

Esborrar backups al Moodle2

de Susana Borrás Carré -
Número de respuestas: 4
Bon dia,
He creat uns backups d'un curs. El curs total ocupa 96Mb i he pensat en fer els backups per temes separats. El curiós és que els temes separats ocupen 95Mb cadascun...
Ara voldria esborrar els backups perquè ja els he baixat al disc local i vull estalviar espai al moodle.
No trobo la manera d'esborrar-los. Tinc l'opció de baixar i de restaurar, però res més.
Si vaig com a Administradora del lloc a Gestió de Serveis Àgora,al lloc dels fitxers Moodle2, veig els backups de cursos heretats de la versió 1.9, però no veig cap de les còpies que he fet jo.
He de dir que quan he fet les còpies de seguretat he ficat jo el nom del fitxer, canviant el que em donava per omissió.
Us agrairia una ajudeta,
Moltes gràcies,

Susana Borrás
Ins Joaquim Mir
En respuesta a Susana Borrás Carré

Re: Esborrar backups al Moodle2

de IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Hola Susana,

Jo tenia entès que els fitxers s'esborraven de manera automàtica en no ser utilitzats (http://docs.moodle.org/20/en/File_picker_FAQ#Is_there_a_way_to_delete_files_from_the_file_picker.3F) però he anat al repositori "Fitxers" del nostre moodle i veig que hi ha un munt de zips, suposo que de restauració d'1.9 a 2. Com es fa per eliminar-los?

Irene
En respuesta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Esborrar backups al Moodle2

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola Irene,
en principi sí que s'haurien d'esborrar els fitxers que no s'estan fent servir. Tot i això els fitxers de còpia de seguretat del Moodle 1.9 els podeu esborrar des del Portal d'Àgora (http://agora.xtec.cat/portal) anant a l'apartat Gestió de fitxers | Fitxers Moodle 2x

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar backups al Moodle2

de IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Uf, gràcies, per fi els he trobat!!!
Jo estava tota tranquil·la que s'esborraven sols i perquè a més no veia enlloc des de l'administració de moodle com eliminar-los.
Vaig a fer net...
Irene