Quan s'incrusta un box al moodle i intentes accedir al moodle a través del mòbil, no es visualitza bé

Quan s'incrusta un box al moodle i intentes accedir al moodle a través del mòbil, no es visualitza bé

von Anna Bahima Borras -
Anzahl Antworten: 3
Bon dia,
Escric aquest missatge per suggerir una millora.
A l'escola hem fet la migració al moodle 2.0. Tenim uns boxs incrustats els quals fem servir per a treballar sense menjar-nos espai del moodle.
El tema és que quan accedeixes al moodle a través del mòbil els boxs no es visualitzen correctament. La incrustació va creixent, es va fent gran la taula i la pàgina del moodle es va allargant. No és cap tema greu ni urgent, però si algú ho sap solucionar seria genial!

Gràcies,

Anna
Als Antwort auf Anna Bahima Borras

Re: Quan s'incrusta un box al moodle i intentes accedir al moodle a través del mòbil, no es visualitza bé

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Anna,
moltes gràcies pel suggeriment.
Hem fet la prova amb un mòbil i seguramentdepèn del navegador que fas servir, amb el Chrome per mòbil ho hem pogut visualitzar correctament.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Quan s'incrusta un box al moodle i intentes accedir al moodle a través del mòbil, no es visualitza bé

von Anna Bahima Borras -
No és problema de navegador, jo amb el Chrome tampoc ho puc veure bé. Els box van creixent per baix i la pàgina es va allargant igual que passa amb d'altres navegadors. Potser el problema és que en comptes de dropbox (el més corrent) fem servir un box?

Gràcies
Als Antwort auf Anna Bahima Borras

Re: Quan s'incrusta un box al moodle i intentes accedir al moodle a través del mòbil, no es visualitza bé

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Anna,
amb el tema mòbils hi ha molts aspectes a tenir en compte, sistema operatiu (Iphone, Android, Windows mobile... i versions diferents de cadascun d'ells), navegador, mida de pantalla... no tots els aspectes es visualitzen igual i tenir vídeos incrustats als cursos pot tenir aquests efectes negatius en la visualització amb dispositius mòbils.

Jo la prova la vaig fer amb un Galaxy sIII amb el chorme i no em feia el que tu descrius.

Fins ara,
Mònica