Com puc editar els camps de la llista d'usuaris?

Com puc editar els camps de la llista d'usuaris?

per SALVADOR CALVET FIGUEROLA -
Nombre de respostes: 5
Hola,

M'agradaria poder afegir un nou camp a la llista d'usuaris (a part dels que surten per defecte: Nom/Cognoms, Població, País, Darrer Accés) i no he sabut trobar com.

Ho he intentat afegint un nou camp a "camps del perfil d'usuari" però després no em surt al llistat general. Faria servir el camp per poder organitzar els usuaris no només per nom o cognoms, sinó per any d'inscripció, per exemple.

Moltes gràcies pel vostre temps.

Salvador
En resposta a SALVADOR CALVET FIGUEROLA

Re: Com puc editar els camps de la llista d'usuaris?

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Salvador,
pots afegir un camp d'usuari/ària nou des d'Administració del Lloc | Usuaris | Comptes | Camps del perfil d'usuari.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Com puc editar els camps de la llista d'usuaris?

per SALVADOR CALVET FIGUEROLA -
Hola Mònica,

Això que em dius ja ho he provat, però no aconsegueixo que em surti el nou camp al llistat general d'usuaris per poder ordenar-los a partir d'aquest camp.

Salvador
En resposta a SALVADOR CALVET FIGUEROLA

Re: Com puc editar els camps de la llista d'usuaris?

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Salvador,
per poder-te ajudar necessitaríem que ens descriguessis què es exactament el que vols fer, potser l'opció no és crear un camp nou.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Com puc editar els camps de la llista d'usuaris?

per SALVADOR CALVET FIGUEROLA -
Hola Mònica,

Primer de tot, merci per la teva paciència.

El que vull és poder "marcar" d'alguna manera els alumnes segons el curs per poder-los organitzar. Per exemple, si vull inscriure només els alumnes de 3r a una assignatura, ho he de fer un per un, ja sigui amb inscripció manual o amb la d'usuaris en bloc.

No es podria fer que la màquina seleccionés automàticament només els alumnes de 3r amb l'opció dels filtres, per exemple? Només se m'acut crear un camp on hi indiqui el curs i així poder-los seleccionar.

Hi ha alguna altra manera?

Espero haver-me pogut explicar bé... trist

Salvador.
En resposta a SALVADOR CALVET FIGUEROLA

Re: Com puc editar els camps de la llista d'usuaris?

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Salvador,
l'opció més adient al teu problema seria fer servir les cohorts, si crees una cohort per cadascun dels cursos un cop fetes podràs fer la inscripció de tots alhora.

Pots trobar més informació sobre les cohorts a l'enllaç següent:
http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/jtm2/bloc_2/apartat_3

Fins ara,
Mònica