Importar preguntes hotpotatoes al questionari

Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Nombre de respostes: 16
Hola Companys,

El meu problema té a veure a l'hora d'importar una pregunta de hotpotatoes en un questionari normal. Abans, amb el moodle 1.8 no hi havia cap problema. Clickaves "importar", i després seleccionaves la pregunta -concretament un jcloze- marcant el "format hotpotatoes"....i ja està!

En canvi, ara em dona error.Entro al questionari,  i des de l'opció "ban de preguntes" li dono a "importar". Agafo el jcloze, i li dic que vull importar una pregunta "hot potatoes Xml format". Després em surt el missatge 

"Error detectat. cal que l'arregli un programador: Unknown question type MULTIANSWER"

De fet, la pregunta se'm descarrega i se'm grava, però no es pot fer servir.

Algú m'ajuda? Em trobo una mica desesperat, perquè la majoria de questionaris preferia fer servir el hotpotatoes per fer les preguntes, i m'era molt més facil que amb el editor de preguntes del moodle!

Moltes gràcies!!!
En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carlos,
hem estat fent proves i efectivament està fallant.

Intentarem esbrinar perquè pot estar passant i si trobem alguna solució t'ho farem saber a través d'aquest mateix fil.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Hola Mònica. Saps si s'ha pogut sol·lucionar el problema de programació?
En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carlos,
encara estem mirant de trobar l'origen del problema però segurament no és una qüestió de Moodle si no del mòdul de HotPotatoes.

Quan esbrinem alguna cosa t'ho farem saber.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Hola Mònica,

Crec que tens raó. He mirat en alguns foros hispanoamericans, i alguns administradors deien que havien tingut problemes, però que desinstalant-ho i tornant-ho a instalar se'ls solucionava. No sé si serà tan fàcil, o si s'ha d'instalar algun "parche", però els profes de la meva escola em començan a mirar amb cara de desesperació. Tan debó es pugui solucionar aviat!

Gràcies per l'esforç, 

Carles
En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
de cara a la propera pujada d'Àgora (segurament es farà la propera setmana) actualitzarem el mòdul de Hot Potatoes i, en principi, el problema quedarà resolt.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Bona tarda, Mònica,

Em pots precissar quan serà la pròxima pujada d'Agora? He estat provant el tema del hotpotatoes, i encara no he aconseguit cap resultat positiu. Suposo que encara no s'ha fet l'actualització del mòdul, però em sentiria més segur amb la teva confirmació.

Gràcies,

Carles
En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Cales,
la pujada d'Àgora es fa precisament avui. Aquesta tarda ja podràs provar si funciona correctament i si és així ja ens ho confirmaràs.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Hola Mònica,

Tema solucionat! Moltes Gràcies!!! És bo saber que hi ha gent a l'altre costat que ens ajuda amb els problemes! 
I moltes gràcies també a tots aquells que heu intentat aportar solucions d'urgències, o altres vies possibles!

Carles
En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per JOSEP MARIA ROY LASHERAS -

Bon dia,

Una solució possible es exportar des de  moodle 19 a format ( Moodle XML ), aquest/s arxiu/s generats  desprès els importes des de MOODLE 2 i tot solucionat.

Salutacions

Josep Maria 

En resposta a JOSEP MARIA ROY LASHERAS

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Hola Josep Maria,

En principi els controls i les predguntes que tenia al moodle 19 me'ls ha treslladat al moodle 2.4 correctament. El problema és quan ARA vull crear un questionari, i vull afegir-li una pregunta hotpotatoes. Fer el procès que m'estàs dient és complicat, perquè el moodle 1.9 serà molt aviat de només lectura, i no podre fer tot això, crec.

Gràcies.
En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per JOSEP MARIA ROY LASHERAS -

Bon tarda,

 "Fer el procés que m'estàs dient és complicat, perquè el moodle 1.9 serà molt aviat de només lectura, i no podré fer tot això, crec."

El procés no es gens complicat, si ho proves ara que tens el dos moodles la cosa es ràpida; ara bé quan no tingues moodle 19, una possible solució seria tenir un moodle 19 en un ordinador amb xampp- localhost per fer les exportacions; informació de com instal·lar i fer-ho n’hi ha  molta, aquí tens un link  Desconec si des d'els serveis AGORA es podrà continuar utilitzant el moodle 19, ara amb aquest moment si que es poden fer proves, linken aquest cas no caldria fer la instal·lacio local

Bé aquesta és la meva aportació, suposo que si ha quelcom més, o alguna cosa no és del tot correcta, la Mònica ho corregirà.

Salutacions,

Josep Maria

En resposta a JOSEP MARIA ROY LASHERAS

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Moltes gràcies per la teva resposta. És una bona opció si la cosa fos urgent, però a llarg termini, trobo que és un camí una mica llarg, quant en principi si se solventa l'error de programació és podrà fer en un sol pas. 

Gràcies de nou!

Carles
En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Carlos!

Només un apunt: el que s'ha bloquejat avui als espais Moodle 1.9 és la base de dades per garantir que no es creen ni cursos ni activitats ni usuaris. Ara bé, a aquests espais podreu continuar generant còpies de seguretat i exportant fitxers, com ara el que comentava el Josep Maria Roy (per cert, mil gràcies per la resposta!).

Una abraçada,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Importar preguntes hotpotatoes al questionari

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Hola Sara,

T'agraeixo molt la resposta, però crec que no estic explicant bé el meu problema. No tinc un problema a l'hora de transportar els questionaris de l'any passat al moodle actual, o sigui, no tinc cap problema de migració. El meu problema radica a l'hora de crear-los de nou. Abans es podia incorporar una pregunta de hotpotatotes a un questionari moodle. Ara no. 

Per tant, no es tracta de generar cap còpia de seguretat, ni d'exportar fitxer ni preguntes, del moodle 1.9, sinó de crear nous questionaris al moodle 2.4, afegint noves preguntes que he fet amb el hotpotatoes. 

En principi el Moodle permet això, i de fet crec que la Mònica ha entès el meu problema. Espero que m'hagi ara explicat un pèl millor. No sóc un gran expert, i això de vegades complica les coses. Si m'he explicat millor, conto també amb la teva ajuda, Sara.

Carles