Password admin moodle

Password admin moodle

by JOSE PUERTO SANJUAN -
Number of replies: 7
Bon dia,

Aquestos darrers dies he estat entrant sense problemes com administrador al moodle però avui no hi ha manera. Què és el que pot estar passant?
Ho ha provat un company amb el seu usuari i tampoc ha pogut entrar.

Gràcies 
In reply to JOSE PUERTO SANJUAN

Re: Password admin moodle

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola Pep,
el problema és que heu configurat la Intranet del centre perquè els usuaris es validin des d'allà, per tant, cal accedir a la Intranet, validar-se i llavors sí que podreu entrar al Moodle.

En cas que no vulgueu aquest comportament heu de revisar la sincronització d'usuaris del mòdul IWmoodle (http://agora.xtec.cat/ieslaguineueta/intranet/index.php?module=IWmoodle&type=admin&func=sincron).

Trobareu més informació sobre la Intranet i el Moodle a les següents PMF: Què cal fer per tal que la Intraweb i el Moodle 2 d'Àgora treballin de forma conjunta? i Què cal fer per sincronitzar usuaris al Moodle i a la Intraweb?

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Password admin moodle

by Jose Moratal Miñana -
Hola, perdó que hem fiqui a la conversa però estic am el Pep en la coordinació del moodle del centre i estic fent-me càrrec de la intraweb. La configuració de la intraweb la vaig fer jo ahir, o sigui que segons el que hem dius una persona que estigui validada a la intranet ja pot entrar al moodle, però el problema es que jo estic ja validat a la intranet i tampoc puc entrar, de tota manera desconfiguro el mòdul i ho torno a probar. Salutacions,

Josep Moratal
In reply to Jose Moratal Miñana

Re: Password admin moodle

by Jose Moratal Miñana -
Hola acabo de eliminar el mòdul IW_moodle  i continuem sense poder entrar. Hem d'esperar un temps prudencial? o hauriem de fer alguna cosa més?. Gràcies,

Josep Moratal
In reply to Jose Moratal Miñana

Re: Password admin moodle

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
no n'hi ha prou amb eliminar el mòdul, primer has de configurar de nou els usuaris perquè es validin des del Moodle, i després sí, pots eliminar el mòdul si finalment no us interessa.

Per tant, cal que tornis a instal·lar el mòdul i canviïs la validació dels usuaris.

Fins ara,
Mònica
In reply to Jose Moratal Miñana

Re: Password admin moodle

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
no et fiques a la conversa, i menys si ets l'adminsitrador de la Intranet!

Per accedir al Moodle des de la Intranet cal que afegeixis un bloc lateral, no serveix obrir directament el Moodle. Aquest matí el bloc no hi era, pots mirar com acabar-ho de configurar a l'enllaç següent: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1587#punt3

Fins ara,
Mònica