Esborrar alumnes

Esborrar alumnes

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 9
Hola, vaig fer una prova amb alumnes pel tema de les cohorts i ara resulta que no els puc esborrar.
Com s'esborren? Porfa!
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Esborrar alumnes

per Laia Faidella Llaquet -
Jo tinc el mateix problema,

En un curs hem inscrit una cohort errònia, i no sé com es pot eliminar.
En resposta a Laia Faidella Llaquet

Re: Esborrar alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar i Laia,
tot depèn de com vau fer la inscripció de la cohort.

Tal i com comentàvem en aquest fil (http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=36666):
  • si fas clic a inscriu cohort i després la modifiques es modifica automàticament la inscripció al curs, en aquest cas, només cal modificar la cohort i eliminar l'alumnat que no voleu. Si voleu eliminar la cohort sencera ho podeu fer des de Administració del curs | Usuaris | Mètodes d'inscripció.
  • si el que fas és inscriure els alumnes de la cohort, aquests queden desvinculats d'ella i quan modifiques la cohort no es veu alterada la inscripció de l'alumnat, en aquest altre cas hauríeu de poder eliminar els alumnes directament un a un.

Si no ho aconseguiu passeu-nos l'enllaç i detalleu què voleu fer exactament per poder-vos ajudar.


Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar alumnes

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Mónica jo el que vull es esborrar-los del sistema.
Ja els he esborrat de la cohort, però ara queden com a usuaris i no veig com els he de treure.
Ara m'he explicat millor, no?
Mar
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Esborrar alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
pots eliminar usuaris des de l'Administració del lloc | Usuaris | Comptes | Accions amb usuaris en bloc.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar alumnes

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Ja... s'havien de seleccionar per poder esborrar!
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Esborrar alumnes

per Laia Faidella Llaquet -
Hola,

El meu problema és diferent, he inscrit la cohort de 1r d'ESO en un curs moodle de 2n d'ESO, i no trobo la manera de desincriure la cohort del curs. No vull eliminar la cohort (en els altres cursos de 1r sí que m'interessa), ni treure cap alumne concret.
Vaig fer inscriure cohort, no usuaris.
En resposta a Laia Faidella Llaquet

Re: Esborrar alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Laia,
si dins del curs en qüestió vas a Administració del curs | Usuaris | Mètodes d'inscripció. Podràs eliminar la cohort que no t'interessa. Fent això, només eliminaràs la inscripció de la cohort al curs.

Fins ara,
Mònica