Llibre digitals

Llibre digitals

par MARIA ANTONIA VARA CIFRE,
Nombre de réponses : 2
Hola Mónica!

Tinc varies dubtes al respecte, he de començar a posar els llibres digitals al Moodle.

1.- No teniu cap tutorial de com fer-ho? No apareix en lloc als materials de la formació.
2.- En el moodle 1.9 podiem afegir un bloc als cursos d'avaluació de contingut remot i en aquest no apareix... no hi és? o encara s'ha de posar? o jo ho he d'activar?.
3.- Ja teniu actualitzats els llibres digitals? Nosaltres treballarem amb Teide i per donar llicències primer heu de tenir actualitzats els continguts. Ho teniu?

T'he ennviat un adjunt del 1.9 perque ho vegis, val?
Ahh soc del Ins Vila de Gràcia


http://agora.educat1x1.cat/ies-viladegracia/moodle/

Merci!!!!
Annexe qualificacions-continguts-remots.png
En réponse à MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Llibre digitals

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Mar,

1.- No teniu cap tutorial de com fer-ho? No apareix en lloc als materials de la formació.

El funcionament del Marsupial és idèntic al del Moodle 1.9 per això no hi ha cap documentació nova.

2.- En el moodle 1.9 podiem afegir un bloc als cursos d'avaluació de contingut remot i en aquest no apareix... no hi és? o encara s'ha de posar? o jo ho he d'activar?.

Aquest bloc encara no està actiu al Moodle 2 però ja està desenvolupat, provat i incorporat al codi, per tant, a la propera pujada que es faci ja el trobareu.

3.- Ja teniu actualitzats els llibres digitals? Nosaltres treballarem amb Teide i per donar llicències primer heu de tenir actualitzats els continguts. Ho teniu?

Els llibres digitals els actualitzen les editorials, vosaltres mateixos heu d'afegir els llibres que necessiteu i associar les llicències de l'alumnat i professorat per començar a fer-los servir.

Fins ara,
Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibre digitals

par MARIA ANTONIA VARA CIFRE,
Perfecte, si si en tenim era per si hi havia algun canvi.
Be ja et diré que tal va, aquest és el punt que més por em fa!!!
Bon cap de setmana.