Agrupaments

Agrupaments

per Josep Maria Comaposada Rius -
Nombre de respostes: 11
Hola a tothom!
Estic intentant realitzar agrupaments amb la nova versió de moodle 2.4 i no trobo l'opció de no fer visible una activitat pels membres que no pertanyin a l'agrupament assignat en una activitat. Ha desaparegut en aquesta versió? Hi ha alguna altra forma de fer-ho?

Salutacions i gràcies!
Josep M. Comaposada
En resposta a Josep Maria Comaposada Rius

Re: Agrupaments

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep M.
aquesta opció en concret sobre els agrupaments és experimental i de moment no està previst activar-la a l'Àgora.

Pots trobar altres funcionalitats sobre els agrupaments que són noves al Moodle 2 a l'enllaç següent: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/jtm2/bloc_4/practica_3

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Agrupaments

per Josep Maria Comaposada Rius -
Hola de nou!
Moltes gràcies per la resposta però el problema que tenim alguns professors és que volem que els membres d'un agrupament només puguin veure les seves tasques i no les d'altres agrupaments. En la versió 1.9 hi havia una casella en la que es podia activar aquesta opció d'una forma fàcil i ràpida, però en les versions posteriors ha desaparegut.

Salutacions i gràcies!
En resposta a Josep Maria Comaposada Rius

Re: Agrupaments

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep Maria,
el fet és que aquesta opció experimental es va activar al Moodle 1.9 però ara per ara, al Moodle 2 encara no s'ha activat.

Prenem nota de la necessitat per tal de valorar-la i si finalment s'activa us ho farem saber.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Agrupaments

per EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -
Mònica,

Si n'has de prendre nota, nosaltres ho hem utilitzat moltíssim. És l'única manera que hem trobar els professors per compartir d'un mateix nivell per compartir cursos amb diferents grups.

Gràcies,

Eulàlia
En resposta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Agrupaments

per Grego Jimenez -
Al nostre institut també trobem a faltar aquesta funcionalitat. Aviam si podeu tornar-la a activar.
Gràcies.
En resposta a Grego Jimenez

Re: Agrupaments

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola a tots i totes!
des de la pujada de la setmana passada ja podeu activar l'opció experimental dels agrupaments.

Per fer-ho cal que aneu a Administració del lloc | Desenvolupament | Experimental | Paràmetres experimentals i marcar l'opció "Habilita sols membres del grup".

Recoreu que com aquest paràmetre és experimental la seva disponibilitat queda condicionada a que no es detectin problemes al servidor arrel de la seva activació.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Agrupaments

per Maria Pallarés Vidal -
Hola Mònica,

He activat l'opció experimental dels agrupaments. Espero que funcioni bé, la trobavem molt a faltar!!!

Però no em queda clar a què es refereix exactament la informació sobre les notes, m'ho podríeu explicar si us plau?

Moltes gràcies!

Maria
Fitxer adjunt Agrupaments.JPG
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Agrupaments

per BENJAMI MERCADER MERCADE -

Gràcies per habilitar-ho

Benjamí Mercader

En resposta a BENJAMI MERCADER MERCADE

Re: Agrupaments

per carles fornas -

Literalment, m'acabeu de salvar la vida!

Estava fent una còpia de seguretat d'un curs per fer-ne dues rèpliques, per separar els grups (A, B i C) i com ja m'està sient habitual, m'ha donat error en llegir la bases de dades.

Si us voleu mirar que passa amb aquests errors en la còpia de seguretat ,el curs que s'afegeix als que fallen és:

http://agora.xtec.cat/escpiabalmes/moodle/course/view.php?id=83

(si intento fer la còpia sense els qüestionaris, sembla ser que funciona!?)

Carles Fornas

gestor moodle Escola Pia Balmes

 

En resposta a carles fornas

Re: Agrupaments

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

pel que hem pogut veure, tot i que realment dóna un error en fer la còpia, (deu ser un error puntual) la còpia de seguretat s'acaba fent. Hem deixat la darrera que hem fet a l'Àrea de còpies de seguretat de cursos.

 

Fins ara,
Mònica