Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

par OLGA GODOY GIMENEZ,
Nombre de réponses : 10
Hola,

Quan vam fer la migració al juny vam fer que cada professor d'una categoria fos professor creador dins d'aquella categoria i als "propietaris" dels cursos els varem donar, a més, el rol professor editor dels cursos en qüestió un cop migrats. El cas és que ara alguns professors volen fer a altres companys editors del curs x i no poden: el sistema només els deixa inscriure'ls com a alumnes o professor no editor. Abans amb el Moodle 1.9, no hi havia aquest problema.

Hi ha alguna cosa que haguem fet malament? Es pot fer alguna cosa que no passi per que l'Adminiostrador del moodle vagi habilitant aquests rols sota demanda? O cal fer al propietari del curs gestor també?

El nostre moodle és:

http://agora.educat1x1.cat/iespviana/moodle/

Moltes gràcies per avançat!

Olga Godoy
Institut Príncep de Viana, BCN
En réponse à OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Olga,
aquest és el comportament per defecte del Moodle i de fet, al Moodle 1.9 també ho era.

El més recomanable és que sigui l'Administrador/a o un gestor/a el que faci aquesta tasca, tot i això, no és recomanable que tot el professorat del centre sigui un gestor/a per motius de seguretat.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

par OLGA GODOY GIMENEZ,
Gràcies Mònica! Ara en entrar a veure la vostra resposta he vist una altra que potser ens anirà bé per no carregar les feines d'administració i, com bé dius, no és recomanable que hi hagi massa gestor.

Moltes gràcies de nou!

En réponse à OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

par Raül Fernández,
Hola Olga, no se si et refereixes a això, però per comoditat, es sol configurar el Moodle per tal que els mateixos profes editors assignin profes editors.

Això ho pots configurar de manera senzilla:
 Administració del lloc / ► Usuaris / ► Permisos / ► Definició de rols


Annexe 05-09-2013_19-13-58.png
En réponse à Raül Fernández

Re: Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

par OLGA GODOY GIMENEZ,
Sí, és això el que ens aniria bé perquè cada departament pugui organitzar els professors editors dels seus cursos. Ara acabo de fer-ho; ja et diré si funciona, però estic segura que sí. Moltes gràcies!!!
En réponse à Raül Fernández

Re: Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

par ANTONI GARRIDO MUÑOZ,
Hola,

Entrant com Administrador he fet això per a: "Professor" i també per a "Creador de cursos", ja que al professorat del meu centre li he donat el perfil de Creador de cursos. Ja que tinc el mateix problema de la l'Olga.

Les restauracions del Moodle antic per part del professorat (Creador de cursos) del meu centre està fallant. Donen errors.
Si faig la restauraciño jo (perfil GESTOR) funciona però aleshores no he pogut assignar el perfil de "Professor editor" de cap forma. Tampoc puc afegir un alumne a mà, ni eliminar-lo.
On es pot fer això?

Sembla que només puc inscriure a usuaris via Cohort. Com ho puc fer d'altres formes. Manual, clau, cet.

Gràcies per endavant,

Antoni Garrido

En réponse à ANTONI GARRIDO MUÑOZ

Re: Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Antoni,

Entrant com Administrador he fet això per a: "Professor" i també per a "Creador de cursos", ja que al professorat del meu centre li he donat el perfil de Creador de cursos. Ja que tinc el mateix problema de la l'Olga.

Les restauracions del Moodle antic per part del professorat (Creador de cursos) del meu centre està fallant. Donen errors.


Ens podries passar un exemple de curs, usuari que vol fer la restauració i el procediment que segueixen per fer-la? D'aquesta manera podríem mirar d'acotar quin pot ser el problema.

Si faig la restauraciño jo (perfil GESTOR) funciona però aleshores no he pogut assignar el perfil de "Professor editor" de cap forma. Tampoc puc afegir un alumne a mà, ni eliminar-lo.
On es pot fer això?

Sembla que només puc inscriure a usuaris via Cohort. Com ho puc fer d'altres formes. Manual, clau, cet.


Post trobar la forma d'inscriure alumnat i professorat als cursos a la PMF: On es troben els mètodes d'inscripció dels cursos? Com es configura l'auto inscripció o l'accés de visitants?


Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

par ANTONI GARRIDO MUÑOZ,
Hola Mònica,

El nostre Moodle és:
http://agora.xtec.cat/ies-jaumebalmes/moodle/

Un dels cursos que la professora no va poder importar amb el procés de restauració de cursos del Moodle 1.9 és el que indiqueu als apunts de la jornada:
FILOSOFIA | SOCIOLOGIA

Jo amb el meu perfil de GESTOR seguint el mateix procés el vaig importar correctament però no he sabut com assignar-la ara a ella com a professora-editora.
La professora és Inma Martín

Gràcies,
Antoni Garrido


En réponse à ANTONI GARRIDO MUÑOZ

Re: Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

par ANTONI GARRIDO MUÑOZ,
Hola,

Ja he trobat la forma de fer inscripcions manuals i amb cohorts. Així doncs dono per solucionar el problema d"aquest curs SOCIOLOGIA.

Gracias a tot/es,

Antoni Garrido



En réponse à ANTONI GARRIDO MUÑOZ

Re: Professor editor no pot inscriure companys amb el rol professor editor

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Antoni,
perfecte que hagis trobat la manera d'inscriure usuaris als cursos!

Pel que fa a la restauració de cursos, hem revisat els permisos del rol creador de cursos i ara ja hauria de poder restaurar-ne sense problemes.

Fins ara,
Mònica