Idioma calendari

Idioma calendari

per Rafa Barrachina -
Nombre de respostes: 8
Hola tinc un embolic d'idiomes en la visualització del Moodle. No se si em deixo alguna cosa per configurar o és un error general.

Veig en català:
  • Els dies de la setmana al calendari
  • Tota la pantalla d'accés al Moodle pels usuaris.
Veig en anglès:
  • Els mesos al calendari.
  • La paraula "teacher" als cursos.

Alguna idea?
Gràcies.
En resposta a Rafa Barrachina

Re: Idioma calendari

per Raül Fernández -

Hola, l'idioma dels mesos ho controla la variable "locale" del servidor, que també cal definir-la al moodle.

Si el servidor està ben configurat, (i al phobos al final ho van fer), deixan't aquesta variable en blanc, els mesos apareixen en el mateix idioma que tinguis seleccionat el moodle.

Si no, posa en aquesta variable el valor: "ca_ES.UTF-8", o en el pitjor dels cassos "ca_ES", amb la qual cosa perdrem la "ç" de març.

En resposta a Raül Fernández

Re: Idioma calendari

per Administrador/a Espai de suport -
Hola a tothom,

Ara si poseu ca_ES.UTF-8 a Idioma->Paràmetres d'idioma->Locale per a tot el lloc veure correctament escrits els mesos de l'any.

Cordialment,

Albert
En resposta a Administrador/a Espai de suport

Re: Idioma calendari

per Rafa Barrachina -
Perfecte, ja es llegeix tot en català.

Però encara no és tot perfecte. Je, je.

El nom del mes i els dos trianglets que et permeten anar cap endavant i cap enrera en els mesos no estan en la mateixa línia. Possiblement és una tonteria, però quedaria millor si tot fos alineat horitzontalment.

Salutacions.
En resposta a Administrador/a Espai de suport

Re: Idioma calendari

per Carles Pinar Garcia -
Fa dies que tenim el mateix problema al nostre CRP http://agora.xtec.cat/se-santandreu/moodle/ . He provat de fer els canvis que es suggereixen al Locale i continuem veient les dates en anglès.
Sabeu per a on pot anar la solució ?
Gràcies i a reveure,
Carles Pinar
En resposta a Carles Pinar Garcia

Re: Idioma calendari

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Carles!
Es tracta d'un problema de configuració del servidor nou que l'equip d'Arquitectura Tecnològica està revisant. En principi ens havien dit que havien localitzat l'origen (faltava instal·lar els locale a la màquina nova) i, per tant, ara que sembla que el servei s'ha estabilitzat de nou, tornarem a insistir perquè ho instal·lin el més aviat possible.
Una abraçada,
Sara