CONFIGURAR EL CONNECTOR GOOGLE DOCS

CONFIGURAR EL CONNECTOR GOOGLE DOCS

per Eva Rubio Zafra -
Nombre de respostes: 6
Bon dia
No sé com fer laa configuració per connectar el repositori de google docs un cop ja l'he habilitat.
Em demanen:

A fi d'emprar aquest connector, heu de registrar el vostre lloc amb Google, tal i com es descriu en la documentació de configuració de Google OAuth 2.0.

Com a part del procés de registre, necessitareu introduir la següent URL com a 'Autoritzat a redirigir URL':

http://agora.xtec.cat/ceip-jverdaguer-palleja/moodle/admin/oauth2callback.php

Una vegada registrat, se us proporcionarà un ID de client secret que podeu emprar per a configurar tots els connectors de Google Docs i Picasa.

 M'envien a una pàgina d'ajuda que no existeix.

Nom del connector de repositori
Si ho deixeu buit el nom per defecte serà l'utilitzat 
ID de clientCamp requerit
SecretCamp requerit
 
Moltes gràcies pel vostre ajut.
En resposta a Eva Rubio Zafra

Re: CONFIGURAR EL CONNECTOR GOOGLE DOCS

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Eva!

Trobaràs informació dels passos que heu de seguir per configurar el repositori de Google Docs a la pregunta freqüent "Configuració del Moodle per utilitzar els repositoris de Google Docs i Picasa". Si després de revisar aquesta pàgina i/o durant el procés teniu qualsevol dubte ja ens diràs per intentar-te ajudar.

Una abraçada,
Sara
En resposta a Eva Rubio Zafra

Re: CONFIGURAR EL CONNECTOR GOOGLE DOCS

per Paz González -

Hola Sara

Hem fet la configuración amb el repositori del googgledocs. Un cop finalitzat el procés hem anat a un curs per a intentar penjar un fitxer. Ens surt l'opció de l'enllaç al google docs que hem creat i quan cliquem a inicia la sessió ens surt el següent missatge.

Moltes gràcies Mari i Paz

Fitxer adjunt duda.JPG
En resposta a Paz González

Re: CONFIGURAR EL CONNECTOR GOOGLE DOCS

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Mari i Paz!

Tot i que la part de configuració del Moodle que heu afegit al repositori sembla correcta, per confirmar-ho ens aniria bé que accediu a aquesta pàgina amb l'usuari/ària que heu utilitzat per registrar-ho: https://code.google.com/apis/console#access i ens envieu una captura de pantalla dels paràmetres de configuració (us adjuntem una mostra de la configuració d'un dels espais que tenim nosaltres).

Configuració Google API

A priori, per les proves que hem fet, sembla que l'accés als repositoris Moodle està funcionant perquè hem pogut utilitzar-ho des d'algun dels espais que tenim.

Una abraçada,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: CONFIGURAR EL CONNECTOR GOOGLE DOCS

per Paz González -

Hola Sara pel que veig no tinc posats ni el Redirect URLs:

ni el JavaScript origins

A les instruccions no vàrem veure res d'això.

Ha d'estar posat

Ara mateix no se com puc arribar al lloc on hauria de canviar això, si és aquest el problema.

Moltes gràcies

Paz

En resposta a Paz González

Re: CONFIGURAR EL CONNECTOR GOOGLE DOCS

per Paz González -

Solucionat el problema Sara.

Com ja et deia Sara a les instruccions no posa o jo no en trobat el que s'havia de posar en aquells dos camps. Els he canviat i ara si que em funciona.

Moltes gràcies

Paz

Ara em queda així:

Fitxer adjunt API3.JPG
En resposta a Paz González

Re: CONFIGURAR EL CONNECTOR GOOGLE DOCS

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Paz!

Què bé que finalment hagueu conseguit que us funcioni! Somrient

En principi a la PMF que et vam comentar sí que apareix com emplenar tots els camps necessaris. Tot i així, ja la revisarem per si hagués alguna cosa que s'ha d'explicar amb més detall.

Una abraçada,
Sara