Problema amb els resultats dels qüestionaris

Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Victòria Oliu -
Nombre de respostes: 13
Necessito un cop de mà!

Resulta que en alguns cursos els professors no poden accedir a veure els reusltats dels seus qüestionaris. No en tots. En el meu curs jo si que hi accedeixo. Pensava que era un problem de rols (soc adminsitradora) però he revisat el rol de professor i he vist que si que té permís per veure els resultats dels qüestionaris.
A què pot ser degut?

M'urgeix resoldre aquest punt perquè estic fent un curs de Moodle en àgora i un exercici consistia en fer un qüestionari, i desprès que alguns alumnes el responguéssin, accedir a veure els resultats. Ara no em poden acabar la pràctica!
Help!

Victòria Oliu
En resposta a Victòria Oliu

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Imma Zaera Capsir -
Em passa exactament el mateix. I també en un curs de formació que estic fent a l'IES Puig-Reig.

Enllaço un qüestionari on passa això per si algun superadministrador d'Àgora s'ho pot mirar.
http://agora.xtec.cat/iespuig-reig/moodle/mod/quiz/view.php?id=2041

Gràcies.
En resposta a Imma Zaera Capsir

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Imma!
Hem mirat el curs que ens has enllaçat i el que hem vist és que no té cap estudiant assignat. Vols dir que no us vau descuidar incorporar als alumnes quan vau fer l'exportació del curs?
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Victòria Oliu -

Sara,

en els cursos dels meus profes-alumnes si que hi ha "estudiants" i els qüestionaris mostren quants estudiants i quants intents ha tingut el qüestionari, però no es pot accedir a veure les respostes.

Mira per exemple el qüestionari d'aquest "curs de prova" http://agora.xtec.cat/ieslabisbal/moodle/mod/quiz/report.php?mode=overview&id=9901

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per ENRIQUE ALEGRE VALLS -

Sara, perdona, el problema que plantegen em sembla que es el mateix que et vaig plantejar fa més d'un mes. Al nostre centre continua passant. No podem entrar a veure les respostes dels qüestionaris quan en versions anteriors del Moodle ho podíem fer. Per cert, Agora continua anat molt lent?

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Imma Zaera Capsir -
Gràcies per la rapidesa!

Error d'exportació: NO. El curs està creat directament a àgora.
No hi ha cap estudiant: si que n'hi havia però en reiniciar el curs me'ls ha esborrat. Ara he afegit noves inscripcions i ja va tot bé ! ?

Et passo l'enllaç d'un altre curs on sí que hi ha alumnes inscrits que han realitzat el qüestionari però el professor no pot visualitzar els intents:
http://agora.xtec.cat/iespuig-reig/moodle/mod/quiz/view.php?id=2102
En resposta a Imma Zaera Capsir

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!
Estem treballant per intentar resoldre el problema amb els qüestionaris el més aviat possible però ja us avancem que és un tema mooolt complicat de trobar! Esperem poder-vos donar bones notícies aviat (perquè de moment les nostres investigacions no han donat els seus fruïts Trist ).
De totes formes, gràcies per la informació que ens heu enviat (tant adreces de cursos que us fallen com explicació del que heu fet). Si esbrineu alguna cosa més ja ens la fareu arribar. A veure si entre tots donem aviat amb la solució!
Bezos, abrasos i disculpes per les molèsties que aquest problema us pugui ocasionar.
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Marc Mozas Banzo -
Com va això de resoldre el problema dels qüestionaris? Amb versions anteriors podies veure el qüestionari que havia fet l'alumnat, i això és important per fer-ne una correcta valoració.
Ara només es pot veure la seva puntuació. Espero que la vostra feina doni resultats aviat. Fins aleshores, salut!
En resposta a Marc Mozas Banzo

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!!!
Doncs de moment no hem pogut avançar gaire en aquest sentit. Ens ho vam estar mirant abans de Nadal i, tal i com us havíem comentat, no és un tema gens fàcil i, per tant, encara trigarem una mica més en esbrinar on està el problema per poder-ho solucionar. Pot fer el seguiment d'aquesta incidència des del portal de projectes de LaFarga.cat. A mesura que anem avançant ho veuràs reflectit allà.
Disculpa les molèsties que aquesta errada us pugui ocasionar però, de moment, encara no hem donat amb la solucióTrist
Bezos, abrasos i gràcies per la paciència!
Sara



En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Isabel Fernández Lillo -
Hola,

Estic donant un curs de Moodle al IES de Riudoms i alguns professors tenen problemes amb els resultats dels qüestionaris. He fet una còpia d'un curs i l'he restaurat en el meu Moodle de phobos i he pogut veure els resultats sense cap problema.

Isabel
En resposta a Isabel Fernández Lillo

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Isabel!

Ens pots dir quina adreça té el vostre espai d'Àgora i algun dels cursos i formularis que us dóna aquest error per intentar reproduir-ho i detectar on pot estar el problema? Fa temps que anem al darrera i, de moment, no hem trobat la causa Trist A veure si aquest cop, amb el vostre curs, tenim més sort!

Bezos, abrasos i gràcies!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Isabel Fernández Lillo -
Hola Sara,

No es tracta del meu centre, sinó d'un on faig un curs sobre Moodle.

Alguns professors no els surt bé la qualificació dels qüestionaris, al menys ho he vist en dos cursos.
L'adreça és la següent:
http://agora.xtec.cat/iesjoanguinjoan/moodle/mod/quiz/view.php?id=1343
(Verb Tenses questionnaire)

http://agora.xtec.cat/iesjoanguinjoan/moodle/course/view.php?id=21

(Qüestionari Claudia)

Gràcies,
Isabel



(Editat per - )

En resposta a Isabel Fernández Lillo

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Isabel!
Moltíssimes gràcies per la informació!! Hem estat revisant un dels cursos que ens has comentat i gràcies a això hem pogut detectar on estava l'error, solucionar-ho i reportar-ho al projecte Moodle perquè ho arreglin també ells a les futures versions. Ara bé, fins que no pugem una versió nova al servidor aquests canvis no es faran efectius al vostres Moodles.
Intentarem fer aquesta pujada durant la propera setmana. Us mantindrem informats quan la tinguem perquè ho proveu i ens confirmeu que s'ha solucionat el problema.
Bezos, abrasos i gràcies de nou per tot!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problema amb els resultats dels qüestionaris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!
Des d'aquesta tarda ja està solucionat el problema que havíeu detectat i ens havíeu comentat relacionat amb la visualització dels qüestionaris. Per tant, ara sí que hauríeu de poder veure sense problemes els resultats dels vostres estudiants.
Esperem la vostra confirmació!
Bezos i abrasos,
Sara