Dubtes generals

Dubtes generals

per Elvira Fonoll Regal -
Nombre de respostes: 2
Hola tinc uns quants dubtes però el principal és aquest, atès que al setembre el moodle antic serà només de lectura aquest fet pot impedir que els professorat entri i es baixi fitxers? és que vist que tenim menys espai que abans he recomanat especialment que buidessin els fitxers a l'espera que jo me'n surti de configurar els repositoris externs al moodle nou ....
una altre dubte o pregunta suposo que a l'agost no hi haurà fòrum àgora oi? us ho demano perquè em veig aclaparada amb tot el que comporta la configuració del nou moodle i em temo que deixaré molts coses per a fer pel setembre o si puc aquest dies finals de juliol ....si a l'agost no hi sou no goso ficar la pota perquè no tindré la vostra amable i eficient ajuda

En resposta a Elvira Fonoll Regal

Re: Dubtes generals

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Elvira,

Hola tinc uns quants dubtes però el principal és aquest, atès que al setembre el moodle antic serà només de lectura aquest fet pot impedir que els professorat entri i es baixi fitxers?

Quan el Moodle passi a mode lectura el professorat podrà seguir entrant i podrà descarregar els fitxers, el que no podrà fer és editar tasques o pujar fitxers nous. Així que, en principi no hi hauria d'haver problema.

és que vist que tenim menys espai que abans he recomanat especialment que buidessin els fitxers a l'espera que jo me'n surti de configurar els repositoris externs al moodle nou ....

No se quin és l'espai que teniu actualment però quan en necessiteu més ens el podeu demanar. Trobaràs una notícia sobre la política de quotes a la notícia següent: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=32685

una altre dubte o pregunta suposo que a l'agost no hi haurà fòrum àgora oi? us ho demano perquè em veig aclaparada amb tot el que comporta la configuració del nou moodle i em temo que deixaré molts coses per a fer pel setembre o si puc aquest dies finals de juliol ....si a l'agost no hi sou no goso ficar la pota perquè no tindré la vostra amable i eficient ajuda

Per això no has de patir, durant el mes d'agost està previst que segueixi havent suport al fòrum d'Àgora, segurament no podrà ser tan àgil però sí que se seguirà fent un seguiment.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Dubtes generals

per Elvira Fonoll Regal -
Moltes gràcies Mònica ...ja tenim concedit més espai però hi ha molts cursos on tenen molts fitxers i em temo que saturem el moodle , ( al moodle antic teniem ocupats quasi 7 gB )bé ja veig que a l'agost seguirem fent moodle moltes gràcies!