Desconnexió constant del moodle 2

Desconnexió constant del moodle 2

per ARNAU SANCHEZ FARRERAS -
Nombre de respostes: 5
Bon dia, 
durant el dia d'avui, un cop loguejat al Moodle 2 del meu centre et desconnecta al fer un canvi d'enllaç. A vegades tarda, però t'ho fa segur quan entres en un curs ocult com a professor i intentes activar l'edició. Automàticament et porta a la plana Esteu tornant a aquest lloc? per introduir el nom d'usuari i contrasenya. 
Ho he provat tant amb el Chrome com amb el Firefox (tots dos actualitzats), em dona més problemes el primer.

No sé si som un cas únic, però no hi podem treballar.

Salutacions i gràcies, 

Arnau
En resposta a ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Desconnexió constant del moodle 2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Arnau,
em entrat al Moodle i només hem aconseguit veure el que expliques en un dels cursos, en concret el que es diu Matemàtiques 1r Batxillerat-Arnau. Als altres que hem anat provant no ens ha passat.

Fent diverses proves hem canviat el tema actiu del tema 10 al tema 1 i ha deixat de fer-te fora. Hem retornat el tema actiu al tema 10 tal i com estava i sembla que ara no passa.

Ja ens confirmaràs si a tu també se t'ha solucionat i si et torna a passar ens ho dius i ens ho tornem a mirar.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Desconnexió constant del moodle 2

per ARNAU SANCHEZ FARRERAS -
Hola Mònica, 

em segueix passant i no només en aquest curs, gaire bé tots els cursos que he creat, a un altre professor li passa el mateix però no sé  en quin curs.

Ara bé, acabo de re-restaurar un curs al qual em passava la desconnexió i ha deixat de fer fer-me fora. 

La solució com sempre, fent i desfent (...aprèn l'aprenen).

Gràcies per l'ajuda i disculpa les molèsties,

Arnau
En resposta a ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Desconnexió constant del moodle 2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Arnau,
segurament aquests cursos tenen algun problema que fa que passi això. Si ens dius quins són podem intentar torbar el punt que tenen en comú.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Desconnexió constant del moodle 2

per ARNAU SANCHEZ FARRERAS -
Mònica, massa tard, ja he suprimit els cursos els qual em passava. Si m'hi torno a trobar te'ls passo.

Gràcies,
En resposta a ARNAU SANCHEZ FARRERAS

Re: Desconnexió constant del moodle 2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Arnau,
tot i que ja ho has solucionat restaurant de nou els cursos, finalment hem trobat on estava el problema. A partir d'ara ja no us ho hauríeu de tornar a trobar.

En el cas que torni a passar ens aviseu i mirem de solucionar-ho.

Fins ara,
Mònica