Enviar correu electrònic des de Moodle-Àgora

Enviar correu electrònic des de Moodle-Àgora

per CRISTOBAL MARTINEZ GUERAU DE ARELLANO -
Nombre de respostes: 6
Hi ha la possibilitat de posar al Moodle d'Àgora el mòdul "Quickmail" per poder enviar correus electrònics des de Moodle?

Gràcies!
En resposta a CRISTOBAL MARTINEZ GUERAU DE ARELLANO

Re: Enviar correu electrònic des de Moodle-Àgora

per Miguel Sánchez de Gregorio -

Hola Cristóbal:

Jo m'assembla que l'he vist en alguna pàgina moodle de la Generalitat, ja que m'ho va ensenyar el cap d'estudis.

Jo també estic interessat en el tema del Quickmail, a veure si Sara ens pot donar un cop de mà.

Salutacions!

En resposta a Miguel Sánchez de Gregorio

Re: Enviar correu electrònic des de Moodle-Àgora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Cristóbal i Miguel!
Moltes gràcies per enviar-nos aquest suggeriment! Hem pres bona nota i estudiarem si és viable incorporar-ho a l'Àgora. Una pregunta (per si també el conegueu): heu provat l'internal mail (tampoc està instal·lat a l'Àgora). És per conèixer la vostra opinió (perquè em sembla que tots dos funcionen de forma similar tot i que diria que el quickmail té millors crítiques).
Us mantindrem informats!
Bezos, abrasos i gràcies!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Enviar correu electrònic des de Moodle-Àgora

per CRISTOBAL MARTINEZ GUERAU DE ARELLANO -
Hola, Sara i Miguel.

Jo he utilitzat quickmail, però no internal mail. Quickmail funciona molt bé a un Moodle de versió, crec, 1.9. És molt útil poder enviar correus que poden incorporar adjunts a alguns o tots els participants d'un curs determinat.
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Enviar correu electrònic des de Moodle-Àgora

per Fc. Xavier Sallas Puigdellivol -
Hola Sara,
Jo utilitzo l'internal mail (correu intern) en el meu moodle personal. També és l'eina de comunicació que utilitza l'IOC (institut obert de catalunya) en el seu moodle. És com un correu normal i corrent i per tant, té la majoria de prestacions que tenen els correus. Crec que és una eina bàsica i molt potent per a la comunicació interna en un IES. Facilitaria molt la gestió dels equips docents i els grups de treball entre professorat i, també, entre professorat i alumnat. De fet, en quan a prestacions li dóna 1000 voltes al servei de missatjeria del moodle. Crec, sincerament, que seria molt útil que Àgora l'incorpores en el moodle. Jo dubto de passar el moodle del centre a Àgora precisament per que no té aquest servei.
Per cert, és un mòdul del moodle desenvolupat per la universitat de les balears.
Atentament,

Xavi
En resposta a Fc. Xavier Sallas Puigdellivol

Re: Enviar correu electrònic des de Moodle-Àgora

per Darío Castro -

Hola,

Si serveix d'alguna cosa, m'afegeixo a la petició d'aquest mòdul. El sistema de missatgeria es molt pobre.

No creieu que si Agora ha de ser una eina flexible i potent en el nou marc del projecte EDUcat1x1 ha de implementar nous mòduls ?

És possible que amés hauríem de demanar al departament que el dotes de més personal i recursos per poder garantir un servei que esta en constant creixement.

Novament gràcies per la feina que feu,

En resposta a Darío Castro

Re: Enviar correu electrònic des de Moodle-Àgora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola!

Moltíssimes gràcies per les vostres peticions! Estem treballant per millorar diferents aspectes d'Àgora tant interns (d'arquitectura) com funcionals (mòduls, filtres, aparences...) i, per tant, esperem poder estudiar la inclusió d'algun d'aquests mòduls de missatgeria durant l'estiu (abans però hem d'estudiar quin).

Aprofitem l'avinentesa per demanar-vos disculpes per no poder atendre les sol·licituds amb més cel·leritat però, com comenta el Darío, el servei ha crescut més que els recursos associats Trist

Us mantindrem informats i esperem poder-vos donar bones notícies abans de que comenci el curs nou!

Una abraçada i ànims amb la recta final!
Sara