USUARIS I COLUMNES

USUARIS I COLUMNES

per RAQUEL SOLANELLAS CAELLAS -
Nombre de respostes: 1
Bon dia,

estic fent el procés de Migració del Moodle 1.9 al Moodle 2.0. Tinc un problema per carregar tots els usuaris. Primer vaig al Moodle 1.9, descarrego llista en format text i la guardo, vaig al Moodle 2.0 i vull carregar els usuaris amb aquesta llista (extensió .xls) i no em deixa dient "S'ha produït un error en la càrrega del fitxer CSV". Què he de fer?

 

Un altre dubte que tinc és sobre el format. A la pàgina inicial, hi ha 3 columnes i a la del mig hi ha els cursos. Voldria que els cursos estiguessin més separats els uns dels altres ( com en l'antic Moodle 1.9) i la lletra més gran. També voldria que la columna aquesta del mig fos més petita i les dos de la vora més grans. A més a més, quan s'obra un curs i es veu per temes voldria que el número del tema quedes al marge esquerre de la cel·la. Com puc fer tot això?


Moltes gràcies.

En resposta a RAQUEL SOLANELLAS CAELLAS

Re: USUARIS I COLUMNES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Raquel,

estic fent el procés de Migració del Moodle 1.9 al Moodle 2.0. Tinc un problema per carregar tots els usuaris. Primer vaig al Moodle 1.9, descarrego llista en format text i la guardo, vaig al Moodle 2.0 i vull carregar els usuaris amb aquesta llista (extensió .xls) i no em deixa dient "S'ha produït un error en la càrrega del fitxer CSV". Què he de fer?

El problema que t'estàs trobant és que quan has descarregat o desat el fitxer en format .xls (Microsfort Excel) i a l'hora d'importar-lo el fitxer que s'ha de fer servir ha de ser en format .CSV tal i com d'indica l'error. Per solucionar-ho hauries de tornar a descarregar el fitxer en el format correcte i tornar a importar-lo. Pots trobar tota la informació sobre la importació d'usuaris a l'enllaç següent: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/jtm2/bloc_1/apartat_3

Un altre dubte que tinc és sobre el format. A la pàgina inicial, hi ha 3 columnes i a la del mig hi ha els cursos. Voldria que els cursos estiguessin més separats els uns dels altres ( com en l'antic Moodle 1.9) i la lletra més gran. També voldria que la columna aquesta del mig fos més petita i les dos de la vora més grans. A més a més, quan s'obra un curs i es veu per temes voldria que el número del tema quedes al marge esquerre de la cel·la. Com puc fer tot això?

Els paràmetres d'estil queden definits pel tema Xtec2 i per tant, si vols la lletra més gran, l'hauries de fer més gran a tot el Moodle modificant els paràmetres del tema.

Pel que fa a la mida de les columnes, tampoc no es pot modificar igual que que quedi centrat el número del tema.

Fins ara,
Mònica