Usuaris des de un Moodle extern a Agora

Usuaris des de un Moodle extern a Agora

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 2
Molt bones, vaig fent aquesta feina que ens han posat aquest estiu però tinc un problemilla.
El meu Institut te un Moodle fora de Agora i voldríem passar a Agora.
He anat important cursos i cap problema, ara tinc que passar els usuaris.
Com ho faig?
Hi ha manera de que conservin les contrasenyes?
http://teb.educat1x1.cat/iesviladegracia/
També he demanat marsupial ja que som centre 1x1, m'agradaria saber si tindrem prou espai i si els llibres digitals amb Teide funcionaran en aquest espai.
Mar Vara
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Usuaris des de un Moodle extern a Agora

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,

Molt bones, vaig fent aquesta feina que ens han posat aquest estiu però tinc un problemilla.
El meu Institut te un Moodle fora de Agora i voldríem passar a Agora.
He anat important cursos i cap problema, ara tinc que passar els usuaris.
Com ho faig?
Hi ha manera de que conservin les contrasenyes?
http://teb.educat1x1.cat/iesviladegracia/


Malauradament no es poden conservar les contrasenyes dels usuaris en la importació des d'un Moodle que no sigui el d'Àgora. Precisament a Àgora es van fer modificacions al codi per poder mantenir-les, però si el Moodle és de fora no és possible. Una possibilitat que teniu és assignar una contrasenya a cada usuari/ària i després imposar el canvi.

També he demanat marsupial ja que som centre 1x1, m'agradaria saber si tindrem prou espai

En el cas que necessiteu més espai no és un problema, en podeu sol·licitar més. Pots fer una ullada a aquesta notícia sobre les ampliacions de quota.

i si els llibres digitals amb Teide funcionaran en aquest espai.

A la pregunta més freqüent Quins proveïdors de continguts s'han provat a Àgora amb el mòdul de Marsupial? podreu veure les proves que s'han fet amb les diferents editorials i que, els continguts digitals de Teide haurien de funcionar correctament a Àgora.

Fins ara,
Mònica