Vista Moodle per categories / subcategories

Vista Moodle per categories / subcategories

von Josep Suller Roca -
Anzahl Antworten: 3
hola,
El meu Moodle és http://agora-eoi.xtec.cat/eoitarragona/moodle2/ i ja he creat categories i tots els cursos per al proper curs. Però tinc un problema: tot i que he creat categories i dins de cada categoria una subcategoria i els seus cursos, em surten a la pàgina d'inici el llistat sencer de cursos (sense l'ordre per categories i subcategories que he creat).
Voldria que l'aparença dels cursos fos com la tenim actualment a la nostra escola: http://agora-eoi.xtec.cat/eoitarragona/moodle (on hi ha com a categoria l'idioma i com a subcategoria el nivell. Llavors, els cursos són els propis de cada professor -és la manera que la majoria d'EOIs funcionem-.
Què he de fer perquè es vegi com abans, o al menys, millorar l'aparença i que es vegi cada curs dins la seva categoria i subcategoria? És molt poc agradable veure un llistat de 50 cursos sense cap mena de divisió per categories.

Gràcies
Josep Suller
EOI Tarragona



Als Antwort auf Josep Suller Roca

Re: Vista Moodle per categories / subcategories

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
per tal que es vegi tal i com ho teníeu al Moodle 1.9 hauríeu d'anar a Administració del lloc | Primera plana | Paràmetres de la primera plana i on diu Paràmetres de la primera plana si l'usuari ha entrat frontpageloggedin triar Llista combinada en comptes de Mostra llista de cursos.

En el cas que vulgueu que aquesta llista també es vegi quan l'usuari/ària no ha entrat heu de triar el mateix paràmetre, Llista combinada, a Primera plana frontpage.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Vista Moodle per categories / subcategories

von Josep Suller Roca -
ok. Gràcies. Ara sembla que si. Ho vec diferent que a la versió 1.9 però suposo que serà per la versió.

Salutacions

Josep Suller
EOI Tarragona
Als Antwort auf Josep Suller Roca

Re: Vista Moodle per categories / subcategories

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
sí que es veu una mica diferent, però en part és per la versió nova del Moodle i la seva aparença i en part perquè encara no apareix cap curs a les categories.

Fins ara,
Mònica