No puc passar 2 cursos a m2

No puc passar 2 cursos a m2

per Jesus Bonjoch Aldoma -
Nombre de respostes: 11
He pujat tots els curs de m1 m2 , menys dos que em donen problema d'escriptura  al a base de  dades de m2 .
Ho he prov automàticament , manualment , i també atrv de dropox , no hi ha manera . He obert també incidència al Sau per si em poden orientar .
Algú s'ha trob amb el mateix problema ???


En resposta a Jesus Bonjoch Aldoma

Re: No puc passar 2 cursos a m2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jesus,
si ens passes els enllaços als cursos que et fallen (del Moodle 1.9) podem mirar d'esbrinar què passa.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc passar 2 cursos a m2

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Jo he tornat a tenir problemes amb un curs i només traient-li el JClic que hi havia ha funcionat. La idea me la van donar a un altre fil on explicava un problema de restauració. Potser és això?

Irene
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: No puc passar 2 cursos a m2

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Irene!

Ens podries indicar algun dels cursos amb activitats JClic que no restauren bé? Durant la fase de l'experiència pilot vam identificar alguns problemes a les activitats JClic que es donaven perquè el URL especificat no era correcte (el més habitual era que s'enllacés la pàgina de la biblioteca de la zonaClic enlloc d'enllaçar el fitxer .jclic.zip). És a dir, es tractava d'activitats que ja no estaven funcionant al Moodle 1.9. Ara bé, per comprovar si el problema és el mateix o bé hi ha alguna altra cosa que revisar, ens aniria bé que ens indiqueu algun d'aquests cursos Somrient

Una abraçada i gràcies per la vostra col·laboració,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No puc passar 2 cursos a m2

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Ostres, Sara, ja vaig eliminar els JClic Mixt

Avui m'hi he tornat a trobar, he eliminat els JClic i tampoc ha funcionat o sigui que devia ser una casualitat. Ja que hi sóc, et passo les adreces (els JClic ja no hi són, per això): 
Tindré en compte això que dius .

Una abraçada!!!!

Irene
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: No puc passar 2 cursos a m2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Irene,
he provat a restaurar tots dos cursos i han funcionat correctament, així que ja estan a la categoria Àrea de llengües del Moodle 2.

Quan ens passeu un curs que us dóna error necessitaríem saber quin és l'error concret que us dóna i de quina forma l'he intentat importar (eina d'importació o mètode tradicional).

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc passar 2 cursos a m2

per Jesus Bonjoch Aldoma -
Curs modle  Jordi Castelló

Curs modle Isidre Plana




Moltes gràcies . Jesús

(Editat per Administrador/a XTEC - dilluns, 8 juliol 2013, 14:46)

NOTA: recordeu no posar les dades d'accés al vostre Moodle al fòrum de dubtes ja que qualsevol persona el pot veure. L'equip d'Àgora tenim un usuari amb el que podem entrar a veure els problemes que ens expliqueu. La nostra recomanació és que canvieu la contrasenya de l'usuari/ària "admin" del vostre Moodle.


En resposta a Jesus Bonjoch Aldoma

Re: No puc passar 2 cursos a m2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jesús,
en el cas del primer curs (http://agora.xtec.cat/ceipgranes/moodle/course/view.php?id=222) el problema és el que comentava la Sara al missatge anterior, l'adreça de dos JClics no és correcta:

Perquè funcioni la restauració hauries de posar bé l'adreça o bé eliminar els dos recursos.

En el segon curs (http://agora.xtec.cat/ceipgranes/moodle/course/view.php?id=521), teniu un JClic que també té l'enllaç incorrecte, de fet, l'enllaç és d'un Quadern Virtual i no d'un JClic:

Proveu a arreglar aquests punts i torneu a provar a restaurar. Si no funciona ens ho dieu (dient-nos també l'error que apareix) i ho tornem a mirar.

Fins ara,
Mònica



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc passar 2 cursos a m2

per Jesus Bonjoch Aldoma -
Mónica , no hi ha manera , em dóna el mateix error  a  : 
error  a 'escriure  a la b.dades.....
HELP!!!

En resposta a Jesus Bonjoch Aldoma

Re: No puc passar 2 cursos a m2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jesus,
el problema segueixen sent els JClics. Hem aconseguit restaurar els dos cursos, els trobareu dins de la categoria Miscel·lània.

Si heu de restaurar algun curs més amb activitats JClic reviseu que els enllaços siguin correctes, una forma ràpida de fer-ho és comprovar que es pot obrir i fer el JClic.

FIns ara,

Mònica