Modificar CSS al tema XTEC2

Modificar CSS al tema XTEC2

per LUIS REY CABRERIZO -
Nombre de respostes: 11
Hola, estic intentant modificar una mica l'aspecte del tema XTEC2 al Moodle 2, però no ho aconsegueixo. 

En teoria hauria de funcionar:
-> Administració del lloc -> Aparença -> Temes -> Xtec2
I escriure la regla CSS al quadre "Estils personalitzats theme_xtec2 | customcss". Per exemple:
a {
background: #ddd;
}

Però no funciona...

Nota: de fet el que vull canviar és una mica l'aspecte de la llista de categories per distingir millor la categoria dels cursos. Si no m'equivoco és la classe .category-label. Però al no funcionar vaig provar primer amb coses més bàsiques que tampoc funcionen.
En resposta a LUIS REY CABRERIZO

Re: Modificar CSS al tema XTEC2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Luis,
he provat amb l'exemple que poses i sí que funciona.

Recordeu buidar sempre la memòria cau perquè els canvis siguin visibles. Trobaràs un enllaç per fer-ho a la part superior de la mateixa pàgina d'edició del tema. També podràs fer-ho des de Administració del lloc | Desenvolupament | Buida totes les memòries cau.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Modificar CSS al tema XTEC2

per LUIS REY CABRERIZO -
Gràcies, funciona.

Quan jo llegia buidar les memòries cau jo entenia les memòries en el navegador, i això havia fet vint-i-cinc vegades sense que funcionés. 

És esborrar la memòria cau en el servidor.
En resposta a LUIS REY CABRERIZO

Re: Modificar CSS al tema XTEC2

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Hola Luis,

Ara que llegeixo aquest missatge m'has donat una idea. Els blocs al nou tema no destaquen gaire sobre el fons. Al tema anterior, amb les ombres, quedava més agradable, ara és més fred.
Havia pensat d'enfosquir una mica el fons de les pàgines per tal que els blocs blancs destaquessin una mica més. Ho heu provat? Millora?

Com que no tinc ni idea de codi, saps què hauria d'escriure a la capseta d'estils personalitzats del tema xtec2?

Gràcies,

Irene
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Modificar CSS al tema XTEC2

per Raül Fernández -
Hola Irene, si fas servir Chrome, amb el botó dret sobre un bloc, i fent "inspecciona element", veuràs el CSS relacionat amb aquest element.

Pots fer modificacions in situ, i veure com quedarà, abans de afegir el codi al theme.

En particular, crec que el següent codi et pot anar bé:
.block {
box-shadow: 5px 5px 5px #888888;
border: none;
}

És CSS3, de manera que només serà compatible amb navegadors moderns. En el moodle antic es feia d'una altra manera, ja que no veig aquest codi enlloc.

En resposta a Raül Fernández

Re: Modificar CSS al tema XTEC2

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Gràcies Raül. Ho he intentat i no me n'he sortit, els blocs quedaven igual. Ho demanaré a un profe d'informàtica, que entendrà les proves que fa Complicitat

Irene
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Modificar CSS al tema XTEC2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Irene,
recorda que després d'afegir canvis a l'aparença cal esborrar la memòria cau del Moodle. Trobaràs un enllaç per fer-ho a Administració del lloc | Aparença | Temes | Xtec 2, just a l'inici de la pàgina veuràs el text següent:

Per fer efectius els canvis a la configuració, cliqueu el botó Desa els canvis que trobareu al final de la pàgina. Si no teniu el mode dissenyador de temes activat (opció predeterminada), pot ser necessari que buideu totes les memòries cau per forçar l'actualització del tema.

Atenció: Si voleu crear o modificar el menú de la capçalera, heu de fer-ho als paràmetres de tema, on trobareu diversos paràmetres que afecten a tots els temes.


Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Modificar CSS al tema XTEC2

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Ei, ara sí que es veu, gràcies!!!!!!
L'únic que passa és que la cantonada inferior dreta dels blocs queda en angle recte i no arrodonida però això ja és delicatessen...
Somrient
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Modificar CSS al tema XTEC2

per Raül Fernández -
Els 5 últims píxels fan referència al "blur", és a dir a lo difuminada que queda la ombra, potser amb un valor més alt...

Si vols arrodonir, llavors has d'afegir
border-radius: 0px 0px 5px 5px;

El qual arrodoneix només les dues cantonades de sota.