Informe del moodle 1.9

Informe del moodle 1.9

per Ana Rodet Iraola -
Nombre de respostes: 9
No aconsegueixo passar cursos al moodle 2.
Demano l'informe del moodle 1.9 per veure si són > que 10 Mb, però no ho aconsegueixo.

Ana
En resposta a Ana Rodet Iraola

Re: Informe del moodle 1.9

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Ana,
ens pots dir quins cursos i de quin Moodle en concret voleu traspassar i us donen error? També ens aniria bé saber amb quin usuari/ària ho esteu fent i quin error us apareix en intentar fer la restauració.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Informe del moodle 1.9

per Ana Rodet Iraola -
Mònica,

Els cursos els passo des de:
a:

He intentat passar tots els que estan dins de la categoria 
Treball globalitzat (totes les subcategories)

No em dóna cap error. No el passa.
Les claus no sé si donar-te-les públicament.
M'envies la teva adreça de correu?

Gràcies,

Ana

En resposta a Ana Rodet Iraola

Re: Informe del moodle 1.9

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Ana,
hem provat a restaurar un dels cursos amb l'Eina d'importació i ha funcionat a la primera (http://agora.xtec.cat/a8064155/moodle2/course/view.php?id=63).

Hi ha un primer pas on has de seleccionar la categoria on vols que es restauri el curs, si no la triessis no seguiria endavant el procés, pot ser que estigui aquí el problema?

Mira de provar amb un altre curs i ens detalles pas a pas el que fas per veure què pot estar fallant.

Trobaràs tota la documentació sobre l'Eina d'importació a l'enllaç següent: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/jtm2/bloc_1/apartat_4#eina_d_importacio_de_cursos

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Informe del moodle 1.9

per Ana Rodet Iraola -
Mònica,
1) Per exemple, hi ha un curs que es diu "El bosc" a la categoria 1ESO/Treball globalitzat/1r trimestre que no passa.
No em dóna cap error.

2) "Històries del cel" (curs 62)
No passa
Missatge d'error: "El curs 62 no existeix"
Jo sí que el veig

Els passo amb l'usuari "admin"

Gràcies

Ana
En resposta a Ana Rodet Iraola

Re: Informe del moodle 1.9

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Ana,
sento dir-te que no aconseguim reproduir l'error. Hem intentant de nou importar el curs que dius i ha funcionat correctament fent servir l'Eina d'importació (http://agora.xtec.cat/a8064155/moodle2/course/view.php?id=105).

Pots mirar de dir-nos si ho fas pel mètode tradicional o amb l'Eina d'importació (opció recomanada)?

També ens seria útil saber amb quin navegador ho estàs intentant. Pots provar a netejar les galetes del navegador abans de tornar-ho a intentar?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Informe del moodle 1.9

per Ana Rodet Iraola -
Mònica,
Jo no me'n surto amb el curs aquest.
Me'l podries passar tu?
És l'Antàrtida. El trobaràs a 1ESO/3r trimestre i ha d'anar a la mateixa categoria.
Gràcies,

Ana

En resposta a Ana Rodet Iraola

Re: Informe del moodle 1.9

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Ana,
el curs s'ha restaurat a la primera fent servir l'eina d'importació.

Necessitaríem que ens diguessis pas a pas què fas, si intentes fer la restauració amb l'eina d'importació o de forma manual, i on et quedes encallada. Estàs segura que tries la categoria on vols restaurar el curs? En el cas que no la triïs el procés no avança...

Ens pots enviar una captura de pantalla de l'últim que veus? Així et podríem ajudar. Pel que veig encara queden força cursos per traspassar.

Fins ara,
Mònica