No veig el bloc Administració de curs

No veig el bloc Administració de curs

per Amador Noheda Vindel -
Nombre de respostes: 7
Bon dia!

Necessito ajuda. He fet la migració de cursos i alumnes de moodle 1.9 al moodle 2.3 mitjançant incripcions de cohorts. Fins aquí tot correcte! El meu problema és que a l'administrar els cursos per assignar rols (professor-editor...), activo el botó Activa edició no em surt el bloc Administració de curs. Ho he intentat des de el panell Afegeix blocs i no veig res!

http://agora.xtec.cat/col-sanfranciscojavier/moodle2/

Gràcies!
En resposta a Amador Noheda Vindel

Re: No veig el bloc Administració de curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Amador,
hem estat mirant els permisos del Moodle i no hem trobat cap aspecte que pugui fer que no es vegi el bloc Configuració als cursos i de fet, només apareix a la pàgina principal.

Heu canviat algun paràmetre o alguna cosa aquests darrers dies?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No veig el bloc Administració de curs

per Amador Noheda Vindel -
No, els canvis només han estat a nivell d'usuari: pujada, cohorts, pell d'interfície,... Crec que des del primer dia, no he vist aquest bloc. Com ja havia comentat en aquest fòrum tenia problemes amb els botons dels blocs, però es van solucionar.

Gràcies, Mònica per contestar tant d'hora a la meva tramesa.
En resposta a Amador Noheda Vindel

Re: No veig el bloc Administració de curs

per Amador Noheda Vindel -
Mònica, si cal restaurar tot el moodle 2.3 de l'escola, no m'importa començar des del principi. Enguany ens van adjudicar el moodle i ho hem tingut de prova. Volem implantar-lo totalment el pròxim curs. No seria gran problema restaurar els cursos de prova que tenim ni els dels usuaris. El important és solucionar el més ràpidament possible.

Salutacions!
En resposta a Amador Noheda Vindel

Re: No veig el bloc Administració de curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Amador,
estem mirant d'on pot venir el problema. En quant tinguem més informació us ho direm perquè estigueu al cas.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No veig el bloc Administració de curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Amador,
després de molt buscar hem trobat on estava el problema.

En un moment determinat vau editar els paràmetres del bloc de Configuració i el vau configurar perquè es mostrés només a la primera plana. És per això que en accedir a qualsevol altre apartat del Moodle (cursos, usuaris...) no apareixia el bloc.

Ara ja ho teniu arreglat però aneu amb cura quan editeu paràmetres d'aquests tipus i recordeu tot el que heu fet per poder tornar enrere quan passen coses estranyes.

Et passo una captura de pantalla amb els paràmetres per defecte que ha de tenir el bloc configuració.

Fins ara,
Mònica
Fitxer adjunt bloc_configuracio.png
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No veig el bloc Administració de curs

per Amador Noheda Vindel -
Molt agrait! No era conscient d'aquesta errada i et demano disculpes. Moltes gràcies!
Salutacions!

Tema tancat