Ha desaparegut el moodle del nostre centre help!

Ha desaparegut el moodle del nostre centre help!

par Elvira Fonoll Regal,
Nombre de réponses : 9
Hola vaig rebre un missatge on es deia que d'aviat passaríeu el moodle 1.9 a la versió 2.3 i per això estic convocada a una reunió de formació el dia 4 de juny....el que no em podia imaginar és que ara quan intento anar al moodle de l'institut Ferran Tallada acabo de comprovar amb horror que no hi és, ha desaparegut ell i els més de 100 cursos ....és un error? l'heu eliminat?
ens podien haver avisat.....bé digueu-me alguna cosa si us plau ...acabem de perdre una feinada increïble
En réponse à Elvira Fonoll Regal

Re: Ha desaparegut el moodle del nostre centre help!

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Elvira,
nosaltres hem pogut entrar amb normalitat al Moodle del teu centre http://agora.xtec.cat/iesferrantallada/moodle/
Potser va ser una qüestió puntual, si et tornés a passar ens avises i ens indiques quin és l'error que t'apareix quan intentes accedir.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Ha desaparegut el moodle del nostre centre help!

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola de nou Elvira,
potser el que t'ha passat és que després de rebre el missatge amb les dades d'accés al Moodle 2 has entrat a aquest espai nou i no al Moodle 1.9:

Si entres a tots dos espais veuràs com al Moodle 1.9 hi ha totes les dades que teníeu fins ara i al Moodle 2 no hi ha cap curs i, efectivament apareix buit.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Ha desaparegut el moodle del nostre centre help!

par Elvira Fonoll Regal,
Hola moltes gràcies , avui ja he vist que torna tot a la normalitat, una altra pregunta :
heu enviat al correu del centre Ferran Tallada la nova adreça i la clau ?moltes gràcies de nou, és que ahir em vaig realment amoinar , diria que vaig entrar al 1.9 però vaja sort que està solucionat, preguntaré ara a secretaria si han rebut aquest correu
En réponse à Elvira Fonoll Regal

Re: Ha desaparegut el moodle del nostre centre help!

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Elvira,
el dia 24 es va enviar el correu electrònic a la bústia del centre així que ja disposeu de les dades per entrar al vostre Moodle 2.

Recordeu que és convenient assistir a la Sessió Tècnica abans de començar a fer la migració.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

No hem rebut correu

par Elvira Fonoll Regal,
gràcies, Hola em vareu dir que havíeu enviat un correu a la bústia del centre, m'imagino us referiu al correu xtec del nostre centre que és a8014115@xtec.cat, no hem rebut cap correu amb les dades contrasenya etc del moodle 2.3 ....podeu tornar a enviar el correu? Institut Ferran Tallada
i qui és el remitent? ho dic per facilitar que puguem localitzar el correu amb les dades
Elvira

En réponse à Elvira Fonoll Regal

Re: No hem rebut correu

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Elvira,
us hem reenviat de nou el correu del dia 24 de maig a la bústia del centre a8014115@xtec.cat sobre la migració al Moodle 2.4 d'Àgora.

El remitent és agora@xtec.cat

Fins ara,
Mònica