Migració Moodle 1.9 a 2.0

Migració Moodle 1.9 a 2.0

per ROBERTO ENRIQUE FERNANDEZ HERNANDEZ -
Nombre de respostes: 3
Bon dia,

Estic fent el procés de migració al Moodle 2.0. He pogut migrar tots els cursos menys un en concret que pesa 40 MB. 

Em podrieu dir qué he de fer per poder migrar aquest curs a la nova versió de Moodle? Hauria de sol·licitar més espai al nou Moodle 2.0?

Gràcies.

Robert Fernández.
En resposta a ROBERTO ENRIQUE FERNANDEZ HERNANDEZ

Re: Migració Moodle 1.9 a 2.0

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Robert,
heu fet la migració amb l'eina d'importació? us ha donat algun error?

Per altra banda, si ens faciliteu informació sobre quin curs és podem mirar si és que hi ha algun problema amb la còpia de seguretat.

Recordeu que per pujar fitxers més grans de 10MB en cas que sigui necessari, ho podeu fer des del Portal d'Àgora (http://agora-eoi.xtec.cat/portal).

Fins ara,
Mònica
En resposta a ROBERTO ENRIQUE FERNANDEZ HERNANDEZ

Re: Migració Moodle 1.9 a 2.0

per JOSE MARIA MORENO CALVO -
A mi m'ha funcionat bé la importació de cursos i usuaris, però m'he trobat amb altres problemes fonamentals:

1. Com es donen d'alta els nous usuaris a través del mètode de correu electrònic?
A la pàgina de login del 2.0 no és possible crear nous comptes d'usuari, en canvi, a l'anterior 1.9 sí és possible, com a totes les versions anteriors del moodle, des de la banda dreta del login.

i

2. Com s'assginen els rols de professor als cursos 1.9 un cop importats? En el 2.0 tampoc apareix a simple vista el menú de "Rols" o "Funcions".

En la importació de cursos els profes no han estat assignat als cursos, és a dir, cal que els posi ara manualment i no sé com fer-ho.

A veure si algú sap com fer-ho.

Gràcies!