Problemes amb les activitats jclic.

Problemes amb les activitats jclic.

per JORDI AUMEDES CASTELLS -
Nombre de respostes: 3
Fins ara no tenia cap problema per a els alumnes puguessin fer les activitats jclic i de sobte... ja no es poden fer i dóna un error. Em passa el mateix al phobos. No és que siguin noves activitats, les que fa temps que funcionaven ara no funcionen.
Us deixo una imatge del missatge d'errada.
Algú em pot ajudar?

Jordi Aumedes
Fitxer adjunt errada.jpg
En resposta a JORDI AUMEDES CASTELLS

Re: Problemes amb les activitats jclic.

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Jordi!
He estat fent proves tant a Àgora com al meu espai personal i no he aconseguit reproduir l'error que comentes. Vols dir que no es tracta d'alguna errada puntual deguda a l'aturada de màquines d'aquesta setmana, per exemple?
Podries tornar-ho a provar per confirmar-nos que encara et falla? A totes les proves que hem fet (que no han estat poques) ens han funcionat correctament el mòdul de JClic per a Moodle Trist
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes amb les activitats jclic.

per JORDI AUMEDES CASTELLS -
Sara,
No sé si ho faig de la manera correcta...
Si l'enllaç és a un fitxer jclic.zip situat al meu espai personal per exemple, l'activitat s'executa, però si pujo el fitxer zip a la carpeta fitxers del espai moodle i després el trio, m'apareix el missatge donant-me problemes.
El normal seria tenir el fitxer zip a la carpeta fitxers, oi? i no en un altre espai web, no?
Bé en tot cas al final funciona.
Gràcies per la teva ajuda
Jordi

En resposta a JORDI AUMEDES CASTELLS

Re: Problemes amb les activitats jclic.

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!
Potser es tracta d'un problema relacionat amb les activitats JClic que intenteu executar (perquè nosaltres amb les que hem provat no hem tingut cap problema). Ens pots indicar l'adreça del teu centre a Àgora i algun curs on tingueu aquest problema per intentar reproduir-lo? Gràcies!
Bezos i abrasos,
Sara