Error a les còpies de seguretat de Phobos per migrar a Àgora

Error a les còpies de seguretat de Phobos per migrar a Àgora

per Gregori Perez Arbej -
Nombre de respostes: 8
Estic intentant fer les còpies de seguretat dels cursos que tenim a l'espai phobos per importar-los a Àgora i sempre em dona aquest missatge d'error:

Nom: backup-4020911402-20081103-1543.zip
  • S'estan creant estructures temporals
  • S'estan suprimint dades antigues
  • S'està creant el fitxer XML
    • S'està escrivint la capçalera
    • S'està escrivint la informació general
    • S'estan escrivint les dades del curs
      • Informació del curs
      • Blocs
      • Seccions
    • S'està escrivint informació dels usuaris i usuàries. . .
    • S'està escrivint la informació de les escales
    • S'està escrivint la informació d'agrupaments
    • S'està escrivint la informació de grups
    • S'està escrivint la informació dels esdeveniments
    • S'està escrivint la informació de qualificacions
    • S'està escrivint la informació dels mòduls
      • Fòrums
      • Etiquetes
    • Dades del format del curs
  • S'estan copiant els fitxers d'usuari
An error occurred while copying user files


The backup did not complete successfully

Què passa?

En resposta a Gregori Perez Arbej

Re: Error a les còpies de seguretat de Phobos per migrar a Àgora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Gregori!
Us passa a tots els cursos que heu intentat importar o només a alguns? Ens pots enviar o dir d'on obtenir algun dels cursos que t'estan donant aquests problemes per intentar reproduir l'error?
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Error a les còpies de seguretat de Phobos per migrar a Àgora

per Gregori Perez Arbej -
Hola Sara

Ens passa a tots els cursos. Qualsevol d'ells, els pots trobar al nostre espai phobos: http://phobos.xtec.cat/crp-terrassa/moodle/

Fins aviat

Gregori
En resposta a Gregori Perez Arbej

Re: Error a les còpies de seguretat de Phobos per migrar a Àgora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Gregori!
Necessitaria que em diguessis quina és l'adreça d'Àgora del vostre SE per descarregar un dels cursos que esteu intentant restaurar i veure on pot estar el problema. Té pinta, pel que comentes, que estigui relacionat amb algun mòdul no-estàndard que teniu instal·lat a phobos però vull assegurar-me fent la prova.
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Error a les còpies de seguretat de Phobos per migrar a Àgora

per Gregori Perez Arbej -
Hola Sara

El nostre problema no és, encara, d'importació des de l'Àgora, sinó d'exportació des del Phobos. Quan jo intento fer la còpia de seguretat dels cursos del Phobos sempre em dona el mateix error: "An error occurred while copying user files"

L'adreça del Phobos és: http://phobos.xtec.cat/crp-terrassa/moodle/

Saludos
Gregori
En resposta a Gregori Perez Arbej

Re: Error a les còpies de seguretat de Phobos per migrar a Àgora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Gregori!
Heu provat de fer la còpia sense fitxers d'usuaris (només per provar?). Sembla que és aquí on té el problema (pel missatge d'error que apareix). Sabeu si els cursos tenen molts fitxers o fitxers amb caràcters especials (com ara &, $...)?
No tinc cap usuari administrador (o com a mínim professor editor d'alguns dels cursos) per accedir al vostre phobos. Em pots enviar un correu amb aquesta informació per intentar fer algunes proves d'exportació i intentar veure on pot estar el problema?
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Error a les còpies de seguretat de Phobos per migrar a Àgora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Gregori!!
Jo he pogut fer la còpia del curs Seminari de Caps d'Estudis de Primària (que ja he esborrat) treient-li els fitxers d'usuaris. Per tant, em sembla que el problema pot venir perquè no teniu prou espai a phobos per guardar les còpies de seguretat. Podeu demanar una ampliació d'espai i tornar-ho a provar un altre cop? Per demanar aquesta ampliació em sembla que heu de trucar al SAU. Quan ho feu, expliqueu que necessiteu aquesta ampliació perquè voleu traslladar el Moodle que teniu a phobos cap a Àgora.
Ja ens informaràs, quan et facin l'ampliació, si et funciona l'exportació per donar per tancat el problema!
Bezos i abrasos (per la Sarita també ;P ),
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Error a les còpies de seguretat de Phobos per migrar a Àgora

per Gregori Perez Arbej -
Hola Sara

La veritat és que no fa gaire ens van ampliar fins a 300 Mb l'espai Phobos. Quant ocupa una còpia de seguretat completa d'un curs del Moodle? Potser ens cal encara més espai... ja trucaré al SAU.

Treure els fitxers d'usuaris què vol dir? què és el que no recuperaríem?

Gràcies

Gregori
En resposta a Gregori Perez Arbej

Re: Error a les còpies de seguretat de Phobos per migrar a Àgora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!
La veritat és que no fa gaire ens van ampliar fins a 300 Mb l'espai Phobos. Quant ocupa una còpia de seguretat completa d'un curs del Moodle? Potser ens cal encara més espai... ja trucaré al SAU.
En principi, depenent de l'ús que feu de Moodle i dels fitxers que puguin enviar els vostres alumnes pot ser que tingueu cursos que ocupin molt. Ara bé, si els vostres alumnes no envien gaires fitxers (i vosaltres tampoc els heu pujat) el problema no hauria de ser l'espai (quant de temps fa que ho vas demanar? Un mes? Mig any?).

Treure els fitxers d'usuaris què vol dir? què és el que no recuperaríem?
Els fitxers que tinguin els alumnes dins dels curs com, per exemple, els fitxers que hagin tramès amb les tasques d'un curs. Si saps d'algun curs que no t'interessi recuperar aquesta informació o bé que sàpigues que en té poca, pots provar de fer la còpia en aquest cas a veure si també falla.

Bezos i abrasos,

Sara