Apertura Moodle per a visitants

Apertura Moodle per a visitants

von Baltasar Sin Morancho -
Anzahl Antworten: 18
Salutacions:

Des d'un CRP de Barcelona em comenten que volen obrir el seu moodle per accés com a visitant i em comenten que no els hi és possible fer-ho.

L'adreça del moodle en qüestió és:


Gràcies.
Als Antwort auf Baltasar Sin Morancho

Re: Apertura Moodle per a visitants

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Baltasar,
per activar l'entrada de visitats heu de fer dues coses:
  1. Anar a Administració Usuaris Autenticació Gestió de l'autenticació i activar el paràmetre Botó d'entrada de visitats que ara mateix el teniu ocult.
  2. Als cursos que vulgueu que permetin l'entrada de visitats heu d'anar a Administració ► Paràmetres i a l'apartat disponibilitat on diu Accés de visitants triar Permet visitats sense clau o Permet visitats amb clau segons us convingui.

En principi amb aquestes mesures hauríeu de tenir prou, si no és així ens ho dieu i ens ho tornem a mirar.

Fins ara,
Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Apertura Moodle per a visitants

von Baltasar Sin Morancho -
Gràcies Mònica, ara mateix passo la informació al centre que va plantejar el dubte a veure si se'n surten. Cas contrari, tornaré a contactar amb aquest fòrum.

Fins aviat.
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Apertura Moodle per a visitants

von MARIA TERESA BAUS ROSET -
Mònica,
Jo he intentat fer el mateix pero no trobo l´opció:
Anar a Administració Usuaris Autenticació

Només tinc les opcions Administració Usuaris comptes o permisos.

Què hauria de fer?
Merci
Teia




Als Antwort auf MARIA TERESA BAUS ROSET

Re: Apertura Moodle per a visitants

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Teia,
suposo que no ho trobes perquè estàs al Moodle 2 i la gestió de l'autenticació ha canviat de lloc ara ho pots trobar a Configuració | Administració del Lloc | Connectors | Autenticació.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Apertura Moodle per a visitants

von Pere Solana Castells -
Hola Mònica,
He seguit la ruta que indiques, tinc el botó activat:
Botó d'entrada de visitants Mostra
guestloginbutton
Però no em surt la opció permet visitants ni als cursos ni a administració.
Gràcies
Als Antwort auf Pere Solana Castells

Re: Apertura Moodle per a visitants

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Pere,
un cop activat el botó d'entrada de visitats, has de fer el segon pas, d'activar el mètode d'inscripció "Accés de visitants" al curs que vols que estigui obert a visitants?

Ves amb compte amb les primeres indicacions que es donen en aquest fil ja que són rutes per al Moodle 1.9 les del Moodle 2 són les que li indicava a la Tèia:
  • Configuració | Administració del Lloc | Connectors | Autenticació.
  • Configuració | Administració del Curs | Usuaris | Mètodes d'inscripció.

Si no t'ensurts ens pots passar l'enllaç al Moodle i al curs en qüestió per ajudar-te.

Fins ara,
Mònica


Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Apertura Moodle per a visitants

von remei plaza lozano -

Mónica,

tinc el mateix problema, segueixo les passes indicades i res. Voldria que el curs TIC tingué accés a visitants. T 'envio l'enllaç del moodle. a veure si em pot ajudar.

Gràcies de nou!

 

 

Als Antwort auf remei plaza lozano

Re: Apertura Moodle per a visitants

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Remei,

està funcionant correctament, si fas clic a "Entra com a visitant" es pot accedir al curs sense autenticar-se.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Apertura Moodle per a visitants

von remei plaza lozano -

Hola Mònica,

Intento entrar sense identificació i no puc. visitants.png

Als Antwort auf remei plaza lozano

Re: Apertura Moodle per a visitants

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Remei,

jo ahir a la tarda vaig poder accedir, hem vist que, l'administrador va estar tocant alguns paràmetres sobre els visitants i crec que en algun moment va amagar l'accés de visitants de l'apartat Administració del lloc | Connectors | Inscripcions | Gestiona els mòduls d'inscripció  --> "Accés de visitant", podria ser?

L'hauríeu de tornar a activar i després, des del mateix curs a Administració del curs | Usuaris | Mètodes d'inscripció afegir l'accés de visitants.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Apertura Moodle per a visitants

von remei plaza lozano -

Sóc jo l'administradora. Ho vaig desar tal i com esta ara. No trobo la possibilitat d'afegir accés a visitants dels del curs, malgrat que ja està activada l'opció mostra del botó a  l'apartat Administració del lloc | Connectors | Inscripcions | Gestiona els mòduls d'inscripció  --> "Accés de visitant".

Ho sento, no sé què faig malament, mira la captura.visitants1.png

Als Antwort auf remei plaza lozano

Re: Apertura Moodle per a visitants

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Remei,

teniu configurat que es mostri el botó d'entrada visitant (dins de la mateixa pàgina però més avall) però us falta fer visible el mètode d'autenticació. Us adjunto una captura:

Captura%20de%202014-10-08%20134322.png

Un cop feu això, ja podreu afegir el mètode al curs.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Apertura Moodle per a visitants

von ANNA CASAMITJANA ROBERT -

Hola, 

seguint tots aquests passos aconsegueixo que es puguin mostrar els cursos amb la pestanya de visitant, però sembla que m'obliga a que s'hagi de posar una clau. No veig com deixar els cursos oberts (visitants sense clau) com es feia abans. Amb aquesta versió ja no és possible? Gràcies. Adjunto captures.





Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Apertura Moodle per a visitants

von ANNA CASAMITJANA ROBERT -

Disculpeu. Ja ho he trobat.

Per tal que no es requereixi clau (accés a visitants sense clau per a cursos oberts al moodle), amb el moodle 3.2.3 a part de les indicacions comentades per la Mònica cal seguir la ruta Administració del lloc > Connectors > Inscripcions > Accés de visitant > i desactivar "requereix una contrasenya d'accés de visitant

Adjunto captura per si algun dia algú altre ho cerca.


Als Antwort auf ANNA CASAMITJANA ROBERT

Re: Apertura Moodle per a visitants

von PEDRO LORENZO GONZALEZ -
Si entro a Administració del lloc> Conectors em trobo:
* Connectors (buit)
* Tipus de preguntes
Pot ser que no hi hagi l'accés? O potser abans he d'activar algun paràmetre?
Als Antwort auf PEDRO LORENZO GONZALEZ

Re: Apertura Moodle per a visitants

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Pedro,
per accedir a aquesta configuració cal accedir amb l'usuari "admin", un usuari gestor/a efectivament no veu les opcions dels visitants.

Fins ara,
Mònica