Activació servei moodle

Activació servei moodle

per Jose Maria Ortuño Aix -
Nombre de respostes: 9
Bon dia,

Fa unes dues setmanes vaig demanar el servei de moodle per al meu centre, el CFA Terra Baixa del Prat, i encara estic esperant l'activació del servei. És normal aquest temps d'espera o he de donar algun pas més que desconec?
Salutacions,

Josep Maria Ortuño
jortuno@xtec.cat
En resposta a Jose Maria Ortuño Aix

Re: Activació servei moodle

per ANTONI GINARD LLADO -
     Hola Josep Maria,

Actualment les altes es fan amb força retard. Estem en procés de canvis interns a Àgora davant la futura migració al Moodle 2.4 de tots els centres. Aquestes circumstàncies fan que les altes siguin complexes i esperem a tenir-ne vàries en espera per processar-les, de manera que fem l'operació més eficient.

Esperem fer l'alta durant la setmana vinent. Aprofito l'avinentesa per informar-te de que, tot i que heu sol·licitat un Moodle 1.9 (no en podíeu demanar cap altre) us farem l'alta al Moodle 2.4.


Atentament,

Toni Ginard
Equip Àgora
En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Activació servei moodle

per John Mackay -
Hola

Jo estic interessat en donar d'alta per a tenir el moodle per a la nostra escola Escola Oficial d'idiomes Vallès Oriental (Granollers)

ens corre certa urgència ja que si no estem donats d'alta no podem participar en un curs de formació sobre el moodle 2.x

com ho hem de fer?


John
john@eoivallesoriental.net
En resposta a John Mackay

Re: Activació servei moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola John,
El procés d'altes de Moodle 2 és més complexe que el de Moodle 1.9 i per tant, triga més a ser efectiu. Hem fet la consulta i entre aquesta setmana i la vinent ja estarà actiu el vostre Moodle2. Rebreu un correu electrònic a la bústia del centre amb tota la informació necessària.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Activació servei moodle

per JOSEP MARIA ROY LASHERAS -

Bona tarda Mònica,

Per fer la migració al moodle 2.4, el centre pot demar-la o bé s’ha d’esperar per més endavant? Hi ha alguna previsió de dates?

Gracies

Josep Maria Roy

En resposta a JOSEP MARIA ROY LASHERAS

Re: Activació servei moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep Maria,
els centres que teniu Moodle 1.9 i amb activitat heu d'esperar unes setmanes (no patiu que no seran massa).

No se si has vist la notícia que hi ha a la portada d'Àgora on explica com serà el procés de migració.

Fins ara,
Mònica