Cada cop més lent...

Cada cop més lent...

per Àngel Villalba -
Nombre de respostes: 8
Ho sento, però crec que l'accés a l'agora cada cop és més lent, tant que sovint rebutja les connexions...A més a més, avui dimarts (cap a les 17,45) quan et connectaves al moodle del meu centre sortia una pantalla d'instal·lació del moodlel!! i hem estat gairabé un hora sense poder-nos connectar (estava fent un ciurs amb 20 profes...)

La lentitud ja no és només des del centre (normal donat l'ample de banda de 8Mb teòrics a repartir, per exemple en el cas del nostre institut, entre 150 ordinadors...) és que pasa el mateix des de casa dels molts profes i alumnes que intenten utilitzar el moodle i es deseperen....trist trist trist trist


En resposta a Àngel Villalba

Re: Cada cop més lent...

per ENRIQUE ALEGRE VALLS -

Completament d'acord. No només lentitud, ara rebutja l'entrada d'usuaris registrats que normalment entren correctament. En un dia va rebutjar 842 intents d'entrada de més de 140 usuaris. Intento penjar-vos la captura d'imatge...

captura

En resposta a ENRIQUE ALEGRE VALLS

Re: Cada cop més lent...

per Juan Rincón Casado -
Avui (dijous dia 23 d'octubre de 16.00 a 18.00), un grup de professors del nostre institut hem intentat treballar amb moodle de l'àgora i no ha estat possible per la lentitud.
Pregunta:
Hi ha alguna persona que treballi amb classes de 30 alumnes?
Té dificultat per la carrega de les pàgines?
Alguna persona, implicada en el projecte, podria explicar aquestes incidències?.
Per cert ahir dimecres (a la meva escola els alumnes van fer vaga) vaig poder treballar per primera vegada amb normalitat tant al matí com a la tarda
En resposta a Àngel Villalba

Re: Cada cop més lent...

per joan llorens -
És cert, cada cop pitjor. En general, tot va així. L'espai phobos, on tenim allotjat un bloc amb el wordpress i és utilitzat com un espai de comunicació entre alumnes, va molt lent i més d'un dia, no deixa enviar comentaris ni publicar articles. Els alumnes es desesperen i el professorat, no diguem. Penso que cal arreglar-ho urgentment. trist
En resposta a joan llorens

Re: Cada cop més lent...

per Administrador/a Espai de suport -
Hola Joan,

Anem reportant els problemes que hi ha amb els servidors a Arquitectura Tecnològica. Aquests darrers dies han estan dolents pels servidors a causa de l'actualització d'un mòdul d'Apache que ha donat molts mals de cap. Espero que aviat estigui tot estabilitzat i funcioni sense problemes.

Cordialment,

Albert
En resposta a Administrador/a Espai de suport

Re: Cada cop més lent...

per Juan Rincón Casado -
Gràcies Albert per la teva resposta.... però no puc anar a l'aula amb els alumnes. Avui dimecres ( a la tarda que fent classes els alumnes de Cicles Formatius), no funciona la intranet del centre, l'espai phobos....
Crec molt en aquest projecte i el Departament hauria d'aportar els recursos necessaris.
Salutacions i gràcies per la vostra feina
En resposta a Juan Rincón Casado

Re: Cada cop més lent...

per Administrador/a Espai de suport -
Hola Joan,

No sé que passa aquests dies amb Phobos, però hi ha molta gent que comenta que hi té problemes d'accés. El meu consell és que quan tingueu problemes d'aquest tipus us poseu en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari (SAU) i els expliqueu que us passa. Ells tenen les eines per fer arribar aquesta informació als responsables dels servidors.

Espero que els problemes no s'allarguin massa, ja que ens fan anar malament a tots.

Cordialment,

Albert Pérez Monfort


En resposta a Àngel Villalba

Re: Cada cop més lent...

per Pere Solana Castells -
Estic d'acord,en una sessió de moodle ahir dimecres 12 de 15 a 18 hores a mesura que els alumnes anaven obrint activitats el sistema s'anava alentint fins que al final rebutjava la conexió.
És només problema d'Agora o també de la conexió?
En resposta a Pere Solana Castells

Re: Cada cop més lent...

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Pere!
Doncs pot ser una barreja de les dues coses. El que pots fer (si tornés a passar que esperem que sigui que no), és tornar-nos a avisar i, si és possible, amb una captura de pantalla adjunta on aparegui el problema (si es dóna el cas). D'aquesta forma podrem revisar els fitxers de log del dia que ens dieu i podrem intentar veure on està el problema.
Bezos, abrasos i ànims,
Sara