Qualsevol usuari és estudiant de tots els cursos

Qualsevol usuari és estudiant de tots els cursos

von MANUEL DE LA FUENTE COLINO -
Anzahl Antworten: 4
Bon dia,
Tinc un problema al que no trobo solució.
Qualsevol usuari de l'agora d'un centre amb el que col·laboro, pot entrar, com a estudiant, a qualsevol curs de l'agora.
I a cada curs no hi ha cap persona donada d'alta com a estudiant.
No és que demana si et vols inscriure, no, és que ja t'admet encara qeu posis contrasenya.
Estic comparant els paràmetres de dos centres amb agora i no trobo cap diferència. Un funciona correctament i l'ara té aquest problema.
Em podeu ajudar ?

Gràcies

Manel
Als Antwort auf MANUEL DE LA FUENTE COLINO

Re: Qualsevol usuari és estudiant de tots els cursos

von ENRIQUE ALEGRE VALLS -

Hola Manel,

Potser el problema està en "l'assignació de rols globals" que es troba en administració, usuaris, permisos. Si allà estan inscrits els alumnes com alumnes ho són de tots els cursos del lloc. Igual que si algú està inscrit com a professor ho serà de tots elc cursos automàticament. Bé podria ser això.

A reveure.

Enric,

Als Antwort auf ENRIQUE ALEGRE VALLS

Re: Qualsevol usuari és estudiant de tots els cursos

von MANUEL DE LA FUENTE COLINO -
Gràcies Enric
el que dius és una possibilitat, però ho he comprovat i no, tinc 0 usuaris assignats com a rol global d'estudiant.
Anem eliminant possibilitats.
Fins aviat

Manel
Als Antwort auf MANUEL DE LA FUENTE COLINO

Re: Qualsevol usuari és estudiant de tots els cursos

von ENRIQUE ALEGRE VALLS -

Podria ser, doncs, que el problema estigués en l'apartat "política per usuaris" (a administració, usuaris, permisos). No ho sé, però hi ha diversos apartats que podrien estar relacionats amb el problema... (rol per a visitants, rol per defecte per a tots els usuaris,...?).

També podria tenir relació amb la "definició de rols". Podria ser que el rol d'estudiants tingués permissos que no li corresponguessin ?

Bé, i fins aquí arriben els meus coneixements!

Als Antwort auf ENRIQUE ALEGRE VALLS

Re: Qualsevol usuari és estudiant de tots els cursos

von MANUEL DE LA FUENTE COLINO -
Doncs sí Enric,
el problema estava en la política d'usuaris, que posava que els usuaris entressin com a estudiants.
Moltes gràcies company

Manel de la Fuente