Com obtenir/restablir usuari administrador moodle

Com obtenir/restablir usuari administrador moodle

per [] Urgell -
Nombre de respostes: 5
Fa 1 mes vam donar-nos d'alta la servei de moodle i no em rebut cap informació d'accés al moodle (usuari administrador per començar a configurar cursos, usuaris, etc.).

Llegim que s'usa la mateixa contrasenya que la que vam donar al donar d'alta l'usuari gestor, però com que no funciona, aquést va sol·licitar restablir la constrasenya. La cosa es que mai ha rebut cap correu (i ara ja fa 2o3 setmanes) amb la informació. També contactem al SAU i només saben dir que llegim el FAQ i escrivim aquí.

Com podem rebre la informació (o restablir) d'accés al moodle per poder-lo usar?
En resposta a [] Urgell

Re: Com obtenir/restablir usuari administrador moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola,
en data de 4 d'octubre vam atendre la vostra sol·licitud de restauració de contrasenya de l'usuari/ària "admin" i us vam enviar un correu a l'adreça de correu electrònic del centre (a8036469@xtec.cat) amb les dades noves de connexió.

En el cas que no trobeu aquest correu electrònic podeu demanar de nou la restauració de contrasenya (la persona gestora) a través del Portal d'Àgora tal i com ja vau fer.

Per altra banda, ens podríeu fer arribar la consulta que vau fer al SAU i la resposta exacta que us van donar?

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Com obtenir/restablir usuari administrador moodle

per [] Urgell -
Sí vam rebre aquell missatge, però només deia que en uns dies ens arrivaria un correu amb la nova contrasenya... però no hem sapigut res mésTrist

També vam tardar 8 mesos (i moltes hores i trucades) per donar d'alta el simple servei de moodle. En general es veu tot molt caòtic:S
En resposta a [] Urgell

Re: Com obtenir/restablir usuari administrador moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola de nou,
jo mateixa vaig enviar aquell correu amb les dades el dia 4 d'octubre, i la vostra sol·licitud de canvi de contrasenya és del dia 3 d'octubre, us el torno a reenviar.

Pel que fa a l'alta del Moodle vau fer la sol·licitud el 19 de setembre i el 20 de setembre ja se us fa donar d'alta. Potser pel que vau haver d'esperar va ser per tenir el nom propi del centre que no depèn de nosaltres.

Fins ara,
Mònica