Problemes en posar notes

Problemes en posar notes

de NICOLAU SAGRERA CASTELLS -
Número de respuestas: 15
En posar notes des de "qualificacions-qualificador" no em grava més que les 9 primeres. Ni com a administrador.
En canvi, si les poso des de la mateixa tasca a avaluar sí que m'ho permet fer.
El problema sorgeix quan vull avaluar un element de qualificació ja que només es pot fer des de "qualificador".
Sabeu què estic fent malament o què passa?
sesdemasquefa-tecnologies de 3r http://agora.xtec.cat/sesdemasquefa/moodle/course/view.php?id=221
En respuesta a NICOLAU SAGRERA CASTELLS

Re: Problemes en posar notes

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola Nicolau,
hem estat fent proves i també ens passa el mateix que a tu, però només amb el teu curs. Ens podries dir si l'any passat també passava? i, heu canviat alguna del curs darrerament?

A veure si amb més informació aconseguim trobar una solució.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en posar notes

de NICOLAU SAGRERA CASTELLS -
Moltes gràcies Mònica per l'interès.
Tinc males notícies perquè el curs passat no posaven notes (per tant no puc dir-te si tenien aquest problema) i jo no recordo haver tocat res estrany en preparar el curs. Bàsicament aspectes formals com inscripcions, temes, ... D'aquí en ve el desconcert.

(després resultarà que es trobarà el problema i jo diré "ah, sí, és veritat" però ara no recordo haver fet res estrany, de veritat)
En respuesta a NICOLAU SAGRERA CASTELLS

Re: Problemes en posar notes

de Ramon Masip Treig -
Hola
Al nostre institut ens passa el mateix o sigui només ens grava les primeres notes, el curs passat això no passava i aquest curs ens passa de moment en tots els cursos que hem provat.

http://agora.educat1x1.cat/iesponsdicart/moodle/

Gràcies
En respuesta a Ramon Masip Treig

Re: Problemes en posar notes

de Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola!

Gràcies als vostres comentaris i després de fer una cerca a la pàgina d'incidències del Moodle, hem detectat l'origen de l'error (http://tracker.moodle.org/browse/MDL-26275). El problema es dóna quan al qualificador apareixen molts quadres d'edició. La recomanació, fins que trobem una solució millor, és que, per editar manualment les qualificacions des del Qualificador, plegueu les categories (fent clic sobre la icona que apareix al seu costat) per minimitzar el nombre de quadres d'edició que apareixen a la pàgina. D'aquesta forma veureu que sí que podeu editar manualment les notes directament des del Qualificador.

Quedem a l'espera que ens confirmeu si amb aquesta solució provisional aconseguiu desar les qualificacions.

Una abraçada i fins aviat!
Sara
Adjunto categories_plegades.png
En respuesta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes en posar notes

de NICOLAU SAGRERA CASTELLS -
FUNCIONA!
Moltes moltes gràcies. He minimitzat el 2n i el 3r trimestre (que ja tenia preparats) i ho ha gravat tot des de qualificador.
Felicitats per la feina, Sara!
En respuesta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes en posar notes

de FRANCESC XAVIER SERRA BESALU -
A mi em passa el mateix però no em funciona perquè no veig el botó per reduir finestres. La pàgina és aquesta: http://agora.xtec.cat/iesilladerodes/moodle/grade/report/grader/index.phpi la imatgea aquí a sota:

Imagen%201.jpg
En respuesta a FRANCESC XAVIER SERRA BESALU

Re: Problemes en posar notes

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola Xavier,
les fletxetes gairebé no es veuen però hi són. Ho has d'anar plegant tot i només deixar una categoria, d'aquesta forma t'hauria de funcionar correctament.

T'adjunto una captura de pantalla amb les fletxes marcades.

Fins ara,
Mònica
Adjunto Captura.png
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en posar notes

de FRANCESC XAVIER SERRA BESALU -
URGENT.
Gràcies per l'observació Mònica... Ho he ampliat i he vist que, efectivament, la mini-icona hi era: he reduit les columnes dels altres trimestres.
Ara, però, amb molt d'esforç i no pas a la priemar m'ha deixat enregistrar només fins a dotze caselles (no totes). I a 1r de Batxillerat el meu curs és de 41... Ja es veu que segons com són 5, o 9 o més... pe`ro...

Què pot estar passant? L'any passat funcionava. No seria qüetsió de transmetre aquesta preocupació,q ue ja es veu que és irregular i col·lectiva a qui hagi dissenyat canvis i millores...

La veritat és que s'acosta el final del trimestre i era essencial que els alumnes calculessin - o rebessin - les seves mitjanes amb el Moodle (les seves activitats, les meves correccions, etc.).
Gràcies de nou, i a veure si ens en sortim!!!
En respuesta a FRANCESC XAVIER SERRA BESALU

Re: Problemes en posar notes

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola Xavier,
l'error està reportat (http://tracker.moodle.org/browse/MDL-26275) i esperem que se solucioni ben aviat. De moment, haureu de "jugar" a amagar les categories per poder posar les notes des del qualificador.

Recorda que si poses les notes des de cadascuna de les tasques es desen correctament. Som conscients que treballar amb el Qualificador amb aquestes condicions es fa complicat i, per tant, esperem que el Moodle trobi una solució ben aviat

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en posar notes

de FRANCESC XAVIER SERRA BESALU -
Gràcies Mònica. Carai, veig que hi ha un munt de treball al voltant d'això. Jo no demanava tant... peròsí que NO SÉ com evitar el problema (ja que no les puc pas posar d'una altra manera les notes dels exàmnes escrits que he fet en paper i que ells han de veure...).
Sí que agrairia que, en aquesta línia de consulta, ens tingueu informats, ja que imagineu el munt de docents que no ho han dit però que estan bloquejats amb l'Àgora per aquest problema real. Però diu que el problema està "solved"?????

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en posar notes

de Raül Fernández -
Hola, a part de "plegar" categories, al meu moodle del centre vaig augmentar la variable de PHP max_imput_vars de 1000 a 2000 s'aconsegueix més més files (però no soluciona el problema)

Penseu que cada columna són 2 variables per alumne (nota i retroacció), si eliminem la retroacció ràpida (configurable a "les meves preferències") reduïm el problema a la meitat, i amb 40 alumnes, podríem tenir 25 columnes obertes. (tot són càlculs aproximats)

L'altra solució és pujar les notes de cop des d'un fitxer de text CSV (separat per comes)
En respuesta a Raül Fernández

Re: Problemes en posar notes

de FRANCESC XAVIER SERRA BESALU -
Gràcies Raúl,
ho intentaré, però clarament és una limitació del Moodle que complica la vida. Tan de bo es trobés una solució que funcionés sense haver de fer coses rares. Ho provaré i us diré!

Ho reedito: acabo de provar, enganyant el sistema, però - clar! - és feixuc fer-ho cada cop... He mogut la columna que volia avaluar a una zona buida d'altres notes i qualificacions..., fora del 1r, 2n i 3r Trimestre, i m'ha deixat... - HE posat les notes - Després ho he tornat a moure al seu lloc. Espero que no m'hagi trencat les operacions de mitjanes que havia dissenyat... però ja ho miraré a final de Trimestre.
Espero que, al menys, l'alumnat vegi les qualificacions...!


Si es resolgués, agrairia que ens ho comuniquéssim... ;)
En respuesta a FRANCESC XAVIER SERRA BESALU

Re: Problemes en posar notes

de Raül Fernández -
Jo crec que si treus la retroacció ràpida (que crec que no fas servir) segurament no hauries de fer aquests moviments de columnes.