Restaurar cursos

Restaurar cursos

von JORDI FONTICH VICENS -
Anzahl Antworten: 11
Hola,
he estat intentant restaurar un curs, i no ho aconsegueixo.

Pujo el curs a la carpeta fitxers. Aquest curs pesa 3.3Mb. He comprovat la transferència, i sembla que es fa correctament. Quan em diu que s'ha penjat correctament, veig que "només" pesa 5K...

Igualment intento restaurar-lo, però, clar, s'encalla amb

PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature

He intentat pujar-lo de diferents maneres: amb un altre nom, en un altre directori... sempre obtinc un fitxer de 5K.

Jordi
Als Antwort auf JORDI FONTICH VICENS

Re: Restaurar cursos

von Albert Pérez Monfort -
Hola Jordi,

Tenim comprovat que la versió 1.8 de Moodle dóna molts problemes o no fa possible la importació de cursos que no estiguin codificats en format utf-8. Els cursos que provenen de versions anteriors a la 1.7 de Moodle no tenen aquest tipus de codificació. No serà aquest el cas?

Tens possibilitat de provar de restaurar el curs en una instal·lació local de la versió 1.8 de Moodle funcionant amb mysql? Una vegada ho hagis provat, en pots explicar com t'ha anat el resultat?

Si no pots fer aquesta prova, vols que ho provi jo? Aleshores m'hauràs de fer arribar el curs d'alguna manera.

Cordialment,

Albert
Als Antwort auf Albert Pérez Monfort

Re: Restaurar cursos

von JORDI FONTICH VICENS -
Hola Albert,
estava intentant restaurar el curs "Conèixer Moodle" que ha ha a phobos.xtec.cat/moodle , i que no està codificat en utf-8

El problema no el tenia tant en la restauració com en que el fitxer pugés sencer!

Vaig tornar a provar a pujar-lo des del compte d'administrador principal, i ho vaig aconseguir. La restauració va anar força bé, em sembla que només he perdut les activitats del HotPotatoes...traurig

És a dir: des de l'administrador principal em deixa pujar fitxers, però des d'un administrador "afegit", no.
Als Antwort auf JORDI FONTICH VICENS

Re: Restaurar cursos

von Administrador/a Espai de suport -
Hola Jordi,

Potser té alguna cosa a veure amb els rols.

Cordialment,

Albert
Als Antwort auf Administrador/a Espai de suport

Re: Restaurar cursos

von Rafa Barrachina -
Hola,

la setmana pasada jo tenia el mateix problema, qualsevol cosa que pujava tenia 5 Kb en el servidor.

Avui ho he provat i funciona correctament, fins i tot amb un administrador creat amb posterioritat.

Salutacions.
Als Antwort auf Rafa Barrachina

Re: Restaurar cursos

von Administrador/a Espai de suport -
Hola Rafa,

Amb el canvi d'adreces s'han espatllat les imatges dels cursos trist, però possiblement hem reparat moltes altres coses somriure. A veure si es veritat i ara tot funciona millor.

Aquest matí he estat fent proves de diferents coses i ara sembla que tot funciona bé. Aquests propers dies cal estar al cas dels problemes que pugui presentar el canvi d'adreça.

Cordialment,

Albert
Als Antwort auf Rafa Barrachina

Re: Restaurar cursos

von Raül Fernández -

Hola, en un curs de prova del D204, passa el mateix. Si pujes qualsevol fitxer, puja erroniament amb 5 Kb. Llegint els posts, sembla ser un problema de permisos de la carpeta moodledata.

Cada curs creat al agora té el seu moodledata?

Als Antwort auf JORDI FONTICH VICENS

Re: Restaurar cursos

von Ramon M Bergadà Marimon -
Hola,
Tinc el mateix problema però no només quan restauro cursos, sinó quan pujo un fitxer, tots pesen 5 Kb. Si per exemple pujo una imatge, només puja la part corresponent a les primeres 5 Kb. Passa el mateix tant si ho faig com administrador principal com si ho faig com un altre administrador.
Aquest problema es dóna intermitentment, ja ho havia detectat en la versió anterior, perquè hi havia dies en què els alumnes penjaven les seves taques i totes arribaven malament, en canvi un altre dia les tornaven a penjar i arribaven bé.
Pensava que el problema estava solucionat perquè darrerament no em passava però ni ahir, ni avui aconsegueixo pujar fitxers.

Cordialment,

Ramon.
Als Antwort auf Ramon M Bergadà Marimon

Re: Restaurar cursos

von Raül Fernández -
ARA JA FUNCIONA !!! (a veure si dura)
Als Antwort auf Raül Fernández

Re: Restaurar cursos

von Ramon M Bergadà Marimon -
Efectivament, ara ja funciona. He pogut restaurar cursos i pujar fitxers però al fitxer (que era una imatge) li he hagut de canviar el nom perquè, encara que pujava bé, quan l'inseria al text m'agafava la versió escapçada que havia pujat quan no funcionava.

Cordialment,
Ramon
Als Antwort auf JORDI FONTICH VICENS

Re: Restaurar cursos

von YOLANDA CABRE SANS -

Hola,

jo també he tingut problemes al restaurar cursos... en un curs de Moodle per a professors que vam fer al centre vam crear uns cursos de pràctiques per a acda alumne. Ara que etsem posant el Moodle del centre en funcionament hi ha professors que volen recuperar el material però ... a l'intentar importar al "curs de veritat" els cursos de pràctiques m'he trobat en els següents problemes:

1) en un curs no se'm van importar els blocs laterals...  però com em vaig depsacientar els vaig tornar a fer nous.

2) estic intentant importar un curs i no s'importa la distribució per temes que hi havia al curs original.  traurig

Finalment... sense res a evure amb la restauració de cursos... preguntes més genèrique sobre com fer coses al Moodle s'han de postejar en aquets fòrum o ho he de fer en un altre? Moltes gràcies.

Yolanda