Alta d'usuaris per un professor editor

Alta d'usuaris per un professor editor

by VICTOR BLANCO PARDO -
Number of replies: 4
Hola,

Com es fa per tal que un professor editor doni d'alta als estudiants del seu curs directament?

Gràcies
In reply to VICTOR BLANCO PARDO

Re: Alta d'usuaris per un professor editor

by Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!

Recordeu que aquest fòrum és per tractar les incidències i suggeriments relacionats estrictament amb el projecte Àgora. Per resoldre els dubtes d'ús de Moodle, com el que planteges, podeu adreçar-vos al fòrum Espai Moodle de XTEC Fòrums.

Gràcies per la vostra comprensió!

Bezos i abrasos,

Sara

In reply to Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Alta d'usuaris per un professor editor

by VICTOR BLANCO PARDO -
D'acord. Salutacions.

Víctor
In reply to VICTOR BLANCO PARDO

Re: Alta d'usuaris per un professor editor

by VICTOR BLANCO PARDO -
Hola,

He realitzat a questa consulta a l'espai moodle de l'XTEC i després de bastants dies ningú em contesta, ja que la resposta a un espai moodle és bastant fàcil.
El problema és a l moodle de l'agora on semblar ser que només estan autoritzats a donar d'alta usuaris els administradors, perquè com a professor editor no existeis cap pestanya d'alta d'usuaris. És així? i ha solució?

Gràcies.
In reply to VICTOR BLANCO PARDO

Re: Alta d'usuaris per un professor editor

by Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Víctor!
Jo revisaria els permisos del rol professor/a (Usuaris|Permisos|Definició de rols|Gestiona rols|Professor/a|Edita) per concedir-li algun que sigui de l'estil "Carregar nous usuaris des d'un fitxer" i potser també el de "Crear usuaris". Tal i com et vaig comentar, es tracta d'una consulta relacionada amb Moodle (i no amb Àgora). Et recomano, si no ho has fet ja i amb aquestes indicacions no te'n surts, enviïs la consulta al Curs: Moodle en Català.
Bezos, abrasos i sort!
Sara