Àgora es molt lent?

Àgora es molt lent?

par Juan Rincón Casado,
Nombre de réponses : 10
Perdoneu la meva pregunta però l'Àgora és molt lent de 18.00h a 21.00h?
Es normal que per inserir una etiqueta a un curs este més de 3 minuts esperant a connectar amb el servidor?
O es un problema de la meva connexió a la xarxa?
En réponse à Juan Rincón Casado

Re: Àgora es molt lent?

par Roger Hoyos García,
Estic treballant des de les 19h i són les 23:15. Avui és molt i molt lent treballar amb el Moodle d'Àgora. La navegació amb altres pàgines la faig a la velocitat de sempre. Potser és un problema només d'avui (ha hagut problemes de connexió a internet durant la nit i el matí en alguns llocs de la zona de Barcelona) ja que altres vegades no ha estat així.
Esperem que demà tot torni a la normalitat.
Bona nit.
En réponse à Roger Hoyos García

Re: Àgora es molt lent?

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holooo!

Ahir vam tenir problemes als servidors del Departament i segurament aquests problemes estan relacionats amb la "lentitud" que vau detectar ahir. De totes formes, si veieu que els problemes persisteixen us agrairem que ens ho torneu a indicar a aquest fòrum per revisar-ho i solucionar-ho el més aviat possible.
Bezos i abrasos,

Sara
En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Àgora es molt lent?

par ENRIQUE ALEGRE VALLS,
Avui divendres, encara tinc la impressió que segueix anant molt lent... És l'agora del nostre institut (més de 200 usuaris?, més de 50 cursos diferents? a vegades 25 usuaris treballant alhora?) o és l'agora en general?

En réponse à ENRIQUE ALEGRE VALLS

Re: Àgora es molt lent?

par JOSEP MARIA SARDA CAIMEL,
Hola,

la meva impressió es que àgora actualment és més lent que l'antic phobos. No se si es degut als últims problemes, o be es el sistema que serà més lent per sempre.

Josep M

En réponse à JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: Àgora es molt lent?

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holooo!

Fins ara ningú més s'havia queixat del rendiment del servidor. Deixem passar uns dies a veure si tots els serveis es restableixen amb normalitat i si veieu que persisteixen els problemes torneu-nos a avisar si us plau.

Bezos i abrasos,

Sara
En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Àgora es molt lent?

par Juan Rincón Casado,
Treballar a classe amb 20 alumnes és molt lent "en el meu centre quasi impossible" I en el vostra?
Esten considerant la possibilitat de tornar a phobos del centre
Quant es posin en marxa els serveis d'intranet el servidor serà mes gran i potent?
Hi haurà suficient per tots els centre?
Esperaren uns dies..... però la falta d'informació sobre quest tema es preocupant.
Tots els centres poden demanar serveis àgora? Hi haurà suficient espai? Tots els alumnes de Catalunya podran treballar a les 11.00 h matí amb l'àgora?
Alguna persona pot donar informació sobre aquest temes.
Gràcies
En réponse à Juan Rincón Casado

Re: Àgora es molt lent?

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holoooo!

Treballar a classe amb 20 alumnes és molt lent "en el meu centre quasi impossible" I en el vostra?
De moment els únics que heu comentat aquests problemes de velocitat heu estat tu i l'Enric... Si fos possible ens agradaria conèixer la impressió d'algun centre més que treballi amb el mateix volum d'usuaris perquè ens digui si també tenen o no aquests problemes de velocitat que comenteu perquè aquesta incidència que comenteu també pot ser deguda a la connexió a Internet del vostre centre (potser se us ha quedat petita!).

Esten considerant la possibilitat de tornar a phobos del centre.
Àgora és un servei que hem posat a la disposició dels centres docents amb la intenció de facilitar-vos la instal·lació i manteniment d'aplicacions dinàmiques com ara Moodle o la Intranet. La nostra intenció és millorar aquest servei de mica en mica amb la vostra ajuda. Ara bé, en cap cas esteu obligats a utilitzar àgora i, per tant, sou lliures quan vulgueu, de tornar a phobos.

Quant es posin en marxa els serveis d'intranet el servidor serà mes gran i potent? Hi haurà suficient per tots els centre?
I tant! O com a mínim treballarem perquè així sigui! La nostra intenció és facilitar-vos tant com puguem que tingueu accés a eines com Moodle o la Intranet perquè les pugueu fer servir al centre amb els millors resultats. I, com et comentava anteriorment, esperem aconseguir-ho gràcies a vosaltres (ja que les incidències que ens passeu ens ajuden a optimitzar cada cop més els servidors on tenim àgora).

Esperaren uns dies..... però la falta d'informació sobre quest tema es preocupant.
No sé a què et refereixes perquè penso que, tot i el volum de feina que tenim, responem tan aviat com ens és possible les incidències que formuleu a aquest fòrum triste

Tots els centres poden demanar serveis àgora? Hi haurà suficient espai? Tots els alumnes de Catalunya podran treballar a les 11.00 h matí amb l'àgora?
Alguna persona pot donar informació sobre aquest temes.
Diria que això queda respost en alguna de les preguntes que formulaves. Si no fos així ja ens ho faràs saber!

Esperem que, de mica en mica, els resultats aconseguits amb Àgora siguin els esperats (de moment només dos centres dels gairebé 400 que tenim a Àgora us heu "queixat" de la velocitat del servidor).

Bezos i abrasos,

Sara


En réponse à Juan Rincón Casado

Re: Àgora es molt lent?

par SANTIAGO CAMARASA CAAMAÑO,
Estic d'acord. Àgora és força lent. I de quan en quan es queda "grogui", "penjat",....
Ara mateix (entre les 18:30 i les 19:00) no m'he pogut connectar i he anat a fer un cafè.
Però que passa si això succeeix mentre estem amb els alumnes... Els hi diem que se'n vagin a fer un cafè també somriure

Fins ara havíem treballat amb un moodle intern, i estàvem pensant de traslladar-nos al moodle de l'xtec. Que trobo que és una idea genial! Només cal polir aquests detallets i això anirà rodat.

Salutacions a tothom, i ànim!
Santi
En réponse à SANTIAGO CAMARASA CAAMAÑO

Re: Àgora es molt lent?

par Juan Rincón Casado,
El diumenge a la tarda per fer una etiqueta i penjar un document word (que esta en el meu espai personal xtec) vaig estar molta estona i era les 21 h.
Inclòs treballant molt tard. Continuo pensant que no acaba de funcionar del tot bé. M'agradaria saber l'opinió de professors que treballen amb els alumnes a classe. Jo vaig intentar-lo amb 20 nois i vaig tenir que desistir (fer una activitat en el diari i imprimir un exercici)
En réponse à Juan Rincón Casado

Re: Àgora es molt lent?

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holooo!
Aquesta setmana hem detectat i solucionat un problema que podia ser el causant d'aquestes incidències que heu comentat alguns sobre la velocitat. Per tant, us preguem que, si veieu que durant la setmana vinent aquests problemes de velocitat encara persisteixen ens torneu a escriure per tornar-ho a revisar.
Gràcies per la vostra col·laboració i paciència perquè estic convençuda que, entre tots, aconseguirem que cada cop tot funcioni millor.
Bezos i abrasos,
Sara