Format enriquit i Firefox

Format enriquit i Firefox

per Immaculada Vilatersana Lluch -
Nombre de respostes: 4
Hola,
Des de fa un temps (no se dir-vos des de quan) als diferents cursos i a l'espai de noticies del moodle del centre (http://agora.xtec.cat/cfa-elstarongers/moodle/) el text enriquit (negreta, mida de la font,...) no és visualitza correctament. Això, però només passa amb el navegador Firefox (versions 8.0 i 10.0.2)
Es possible que sigui un problema de configuració del nostre Moodle?

Gràcies
En resposta a Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Format enriquit i Firefox

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Immaculada,
he provat amb un Firefox 10 i un Crome 12 i a tots dos navegadors veig les notícies igual. Segurament sigui un problema del Firefox.

Em podries enviar una captura de pantalla del que veus?

T'adjunto jo també una captura de com es veu amb el meu navegador.

Fins ara,
Mònica
Fitxer adjunt CFA_Els_Tarongers_1330072368649.png
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Format enriquit i Firefox

per Immaculada Vilatersana Lluch -
Hola Mònica,
En aquests moments estic mirant la pàgina principal del Moodle del centre des de casa, amb el Firefox 10.0.2, i ho estic veient correctament. Serà un problema dels ordinadors del centre? Faré més comparatives, en moments i equips diferents, i ho tornaré a comentar.
Gràcies.
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Format enriquit i Firefox

per Immaculada Vilatersana Lluch -
Hola de nou,
El tema em resulta força estrany (tot iq ue segurament deu tenir alguna explicació raonable... Trist
En aquests moments , utilitzant el mateix navegador i el mateix ordinador, resulta que no es pot visualitzar el format del text de la noticia de la pàgina principal. Així mateix he entrat en un curs i les etiquetes dels titols de cada tema tampoc...
Sembla que el problema sigui aleatori...
A veure si hi ha alguna explicació.
Us adjunto tres captures en un arxiu comprimit.

Immaculada
En resposta a Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Format enriquit i Firefox

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Imma,
finalment hem aconseguit reporduir l'error i veure que a vegades passa i a vegades no.

Hem posat una incidència a l'equip de sistemes i en quant ens diguin alguna cosa t'ho farem saber.

Fins ara,
Mònica