MIgracio de phobos a Agora ?

MIgracio de phobos a Agora ?

de Jordi Lopez Placencia -
Número de respuestas: 11

Hola, Voldria fer la migració del moodle del centre, actualment a phobos, a agora. On puc trobar informació de com fer-ho ?.

En respuesta a Jordi Lopez Placencia

Re: MIgracio de phobos a Agora ?

de JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Jordi,

Em sembla que no hi ha res escrit, però com a referència pots agafar les copies de seguretat de moodle i restauració.

http://docs.moodle.org/ca/backup/backup

Si vols puc detallar el proces que he seguit jo per fer-ho al meu centre, però segur que cada centre és un món.


Josep M

En respuesta a Jordi Lopez Placencia

Re: MIgracio de phobos a Agora ?

de JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Jordi,

mira com també ho voia documentar he fet una explicació d'un foli del procediment que vaig seguir, per si li serveix a més persones.

Fins aviat!

Josep M

En respuesta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: MIgracio de phobos a Agora ?

de Administrador/a Espai de suport -
Hola Josep Maria,

Molt bé amb el document. Segur que ajudarà a més d'una persona.

Cordialment,

Albert
En respuesta a Administrador/a Espai de suport

Re: MIgracio de phobos a Agora ?

de Jordi Lopez Placencia -
Hola,
Perdoneu la meva "ineptitud". Per fer la còpia de seguretat, s'ha de fer curs a curs ?
Segon, per pujar les còpies a agora, com s'ha de fer i on s'ha de deixar ?.

Jordi
En respuesta a Jordi Lopez Placencia

Re: MIgracio de phobos a Agora ?

de JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Jordi,

a vera pots fer una còpia de seguretat centralitzada de tots els cursos que tinguis, per ferho has d'anar com administrador del lloc, a la configuració. Allà has de triar còpia de seguretat.

Aquí has de programar, que vols guardar dels cursos, el dia que vols fer la còpia, la hora, i e lloc on vols que es guardin.

Jo les guardo en una carpeta anomenada còpia a l'arrel del lloc, per posar el lloc on desar has de tenir l'adreça similar a aquesta: "/dades/IdCentre/copia".

Despres via FTP pots baixar aquets fitxers al teu ordinador.

Ara anem a pujar els fitxers a Agora.

Entrem com administrador i en el menú de l'administrador trobem "Primera Plana". Tot seguit trobem fitxers del lloc, i a partir d'aquí pugem els fitxers tal com fem quna ho volem fer en un curs, o una foto, ...

A vera si amb aquestes aclaracions en fem alguna cosa més.

Fins aviat!

Josep M

En respuesta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: MIgracio de phobos a Agora ?

de ENRIQUE ALEGRE VALLS -
Ep, però, i si els arxius ocupen més de 10 megues? Ho dic perquè seguint aquest model no puc passar els cursos del phobos a l'agora doncs tots els cursos que tenia al phobos ocupen més de 10 megues i l'agora no em permet baixar arxius de més de 10 megues...  
En respuesta a ENRIQUE ALEGRE VALLS

Re: MIgracio de phobos a Agora ?

de Administrador/a Espai de suport -
Hola Enric,

Veig que has llegit les notícies d'aquest portal. Mira't la notícia que tens a la pàgina d'inici que es va publicar el dimarts dia 20 maig.

Cordialment,

Albert
En respuesta a Administrador/a Espai de suport

Re: MIgracio de phobos a Agora ?

de ENRIQUE ALEGRE VALLS -

Ep, merces per la resposta...

Aprofito per comentar altres aspectes/dubtes:

- per habilitar copies de seguretat automatiques dels cursos coms'ha de fer?

- Es possible copiar els arxius i carpetes d'un curs a un altre? (ho intento per la via "importar" i no m'ho fa; ho intento per la via "mou arxius" i m'indica error...)

I per ara plego que no vull abusar...

En respuesta a ENRIQUE ALEGRE VALLS

Re: MIgracio de phobos a Agora ?

de JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Enric,

anem per els dubtes.

1.- copies de seguretat automatiques.

Que jo sàpigue estan desabilitades, per tant les ha de fer els responsables cada un per el seu compte si el volen tenir, de totes maneres segons han comentat del servidor hi ha còpies de seguretat incrementals, es pot dir que de forma regular.

En quna a això un dia que l'Administrador tingui una mica de temps li volia comentar una cosa, però no se si serà possible.

2.- copiar els arxius i carpetes d'un curs a un altre?

Jo diria que la única manera d'aconseguir això es mitjançant còpies de seguretat del que vlguis copiar. De totes maneres si importes els cursos, .. doncs no veig perque ho necessites.

Espero que t'hagi servit.

Josep M

En respuesta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: MIgracio de phobos a Agora ?

de ENRIQUE ALEGRE VALLS -

Moltes gràcies Josep M

Tanmateix, que vol dir que del servidor hi ha còpies de seguretat incrementals?

I respecte els arxius... Sí, tens tota la raó! Ja se sap, a vegades, enmig del bosc no veus l'arbre...