Incompatibilitat de còpies amb origen moodle 1.5.4. o 1.6

Incompatibilitat de còpies amb origen moodle 1.5.4. o 1.6

by VICTOR CURCO MURILLO -
Number of replies: 1
Hola bon dia.

El curs 2006-2007 vaig fer amb una llicència de mitja jornada uns cursos de física i química basats en moodle 1.5.4 (s'hi pot accedir a l'adreça del projecte http:/phobos.xtec.cat/vcurco clicant a la icona aula virtual de física i química o a través de l'espai del centre http://phobos.xtec.cat/ieslaroca/moodle/).

Us comento això perquè el cas és que alguns companys m'han informat ja que en provar de recuperar una còpia dels cursos al servidor agora no funcionen ( suposo que hi ha halgun problema de compatibilitats entre les BBDD de les versions 1.4.x o 1.6.x i 1.8.x).

He mirat si hi havia alguna referència al fòrum sobre aquest tema i no m'ho ha semblat, m'en podeu dir alguna cosa ?

Sabeu si caldrà refer els cursos sencers per adaptar-los a les versions de moodle 1.8.x?

Us agraïria molt qualsevol indicació,

Gràcies per endavant,

Víctor Curcó Murillo
In reply to VICTOR CURCO MURILLO

Re: Incompatibilitat de còpies amb origen moodle 1.5.4. o 1.6

by JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Victor,

jo et puc dir que estic passan els cursos de l'escola, on teniem montat un moodle 1.6.6, i ara els passo a Agora.

En principi, ja que no estan tots testats, i comprovats, passen correctes a partir de la còpia de seguretat. com a mínim la restauiració no havisa de cap error.

En cursos molt grans o amb molts qüestionaris he tingut alguna dificultat, que he solventat primer restaurant el contingut del curs sense dades dels alumnes ni qüestionaris, i després restaurar nomes els qüestionaris. Ho he provat tant utilitzant el mateix fitxer de backup amb tot el contingut, (seleccionan les parts que vull o no vull restaurar), o bé creant nomes un backup dels qüestionaris. En els dos casos han funcionat correctament.

Les errades que em vaig troban ho vaig posant al fòrum per informar i cercar possibles solucions.

Fins aviat!

Josep M