Ja em funciona el moodle

Ja em funciona el moodle

per SALVADOR GUTIERREZ QUESADA -
Nombre de respostes: 8
Ja puc tornar a entrar en el moodle del meu centre. Espero que l'incident no es repeteixi.Gràcies a l'equip tècnic per haver-ho resolt dins del cap de setmana.
Una pregunta a l'equip tècnic : ha estat el mateix tipus d'error que va ocórrer l'1-12?
En resposta a SALVADOR GUTIERREZ QUESADA

Re: Ja em funciona el moodle

per ANTONI GINARD LLADO -

Hola a tots,

Els caps de setmana, festius i de nit només es realitzen actuacions de contingència, és a dir, tasques destinades a restablir el correcte funcionament dels serveis. L'equip de persones disponible durant aquests períodes de temps és el mínim imprescindible i això fa que la resolució dels problemes sigui més lenta.

En aquests moments, tots els serveis d'Àgora estan funcionant amb normalitat. En cas de que algun centre es trobi amb problemes, si us plau que ens ho faci saber.

Ara mateix no disposo de més informació. Analitzarem amb detall el que ha passat aquest cap de setmana amb l'objectiu de millorar el servei. Lamentem els inconvenients derivats de la interrupció temporal del servei.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Ja em funciona el moodle

per ANTONI GINARD LLADO -
     Hola a tots,

El problema de divendres passat es va originar per una avaria en un dels servidors que va acabar afectant a la resta. En aquest cas va ser una màquina diferent de la del passat dia 1.

El que estem fent ara és dissenyar i implementar una solució tècnica que eviti aquesta propagació en cas de que alguna màquina pateixi alguna avaria. No podem evitar que es produeixin avaries, però podem minimitzar l'impacte quan es produeixin.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Ja em funciona el moodle

per SALVADOR CALVET FIGUEROLA -
Hola Toni,

A la meva escola encara no funciona, què hi puc fer, per ajudar?

https://agora.xtec.cat/escolajoanroig/moodle/login/index.php

Jo també vull agrair-vos l'esforç que feu per mantenir tot plegat.

Salvador
En resposta a SALVADOR CALVET FIGUEROLA

Re: Ja em funciona el moodle

per SALVADOR CALVET FIGUEROLA -
Bé nois, noies,

Com diuen els gallecs: "De meigas, haberlas haylas".

M'explico. Just li comento al Toni que no puc accedir al moodle de la meva escola, tanco el missatge, torno a intentar connectar-me, i no sé per què, em dóna accés a la pàgina.

Sincerament, no entenc res. Les casualitats existeixen...?

Toni, em sap greu haver-te molestat, però moltes gràcies.

Salvador.
En resposta a SALVADOR CALVET FIGUEROLA

Re: Ja em funciona el moodle

per ANTONI GINARD LLADO -
Hola Salvador,

Acabo de visitar el vostre Moodle i he pogut entrar sense problemes. No em consta cap afectació al vostre Moodle durant el dia d'ahir. Potser vares enganxar un moment de molta concurrència i tot el que havies de fer era refrescar la pàgina. Després de que s'hagin produït problemes en el servidor, també pot ajudar tancar i tornar a obrir el navegador per fer caducar les galetes (cookies) que utilitza Àgora.


Salutacions,

Toni