Mal funcionament dle mòdul hot potatoes

Mal funcionament dle mòdul hot potatoes

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 6
Hola,

Dies enrere ja vaig informar que alguns hot potatoes del meu moodle em donaven errors en les puntuacions. Em vau comentar que estàveu a punt de fer una actualització i que potser se solucionaria. He estat esperant alguna resposta definitiva, però em sembla que no m'heu dit res més.
Bé, resulta que això continua sense funcionar. Us adjunto les informacions que m'han tramès alguns alumnes sobre les diverses incidències que s'han trobat. Fixeu-vos que n'hi ha un que, a més, les puntuacions sempre es divideixen per dos (el que està acolorit de balu). En un principi vaig pensar que devia estar mal configurat, però ara ja no sé si amb tot el que he tocat he espatllat alguna cosa més.
Gràcies per endavant.



27 de nov. (Fa 1 dia)cleardot.gif
cleardot.gifcleardot.gif
per a usuari
cleardot.gif
Hola Montse, he estat mirant els Hot Potatoes i els he fet tots menys dos de reforç, i els que he fet em compta que trec una puntuació de 0,5/10 i els altres no me'ls compta. Doncs això, només era per avisar.



27 de nov. (Fa 1 dia)cleardot.gif
cleardot.gifcleardot.gif
per a usuari
cleardot.gif
He fet els Hot Potatoes : Reconeixement de la síl·laba tònica 1. Reforç i Vocals Obertes i Tancades. Reforç i m'han sortit un 0.5 i un 0 de nota. Els he fet a les 19:20. 



27 de nov. (Fa 1 dia)cleardot.gif
cleardot.gifcleardot.gif
per a usuari
cleardot.gif
Llista dels que puntuen 0,5:
- Més sobre verbs 27 de novembre 17:00
- Trobem els subjectes 27 de novmebre 17:10
- Sobre Ausiàs March 1 27 de novmebre 17:19
- Sobre Ausiàs March 27 de novmebre 17:22



27 de nov. (Fa 1 dia)cleardot.gif
cleardot.gifcleardot.gif
per a usuari
cleardot.gif
Hola Montse,
A mi els hot potatoes m'han anat bé, l'únic problema el tinc amb el de Més sobre verbs que quan vaig als Hot potatoes em surt que tinc un 8,1 però a les qualificacions em surt que tinc un 4,4.  



23:12 (Fa 23 hores)cleardot.gif
cleardot.gifcleardot.gif
per a usuari
cleardot.gif
Montse, ens vas dir que t'aviséssim si algun hot potatoes no anava bé. 
A mi no em compten bé les puntuacions: 

-Més sobre verbs - Diumenge 27 a les 22:35
- Trobem els subjectes?- Diumenge 27 a les 22:40
-Reconeixement de la sil·laba tònica - Diumenge 27 a les 22:49
-Vocals obertes i tancades - Diumenge 27 a les 22:54
- Sobre Ausiàs Marc - Diumenge 27 a les 22:57
- Sobre Ausiàs Marc 1 - Diumenge 27 a les 23:11





En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Mal funcionament dle mòdul hot potatoes

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Montse!

Aquest migdia està prevista una actualització que, entre d'altres, soluciona alguns dels problemes que ens havíeu notificat relacionats amb el hotpotatoes.
Per tant, la nostra recomanació és que aquesta tarda o demà repetiu de nou les proves i, si és possible, ens comuniqueu el resultat (per saber si ja s'han resolt tots els problemes o encara hem de revisar algun més). Aquest mòdul no està preparat per treballar amb l'arquitectura que utilitzem a Àgora i, per tant, és possible que si no ara, una mica més endavant, encara aparegui algun error més (que és difícil de localitzar si no es fa un ús intensiu de l'aplicació).

Una abraçada i gràcies per la vostra col·laboració!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Mal funcionament dle mòdul hot potatoes

per Montse Pujol i Caimel -
Hola Sara,

El que m'estranya de tot és que els hot potatoes de 1r d'ESO sí que funcionen, o almenys han funcionat majoritàriament. L'altre dia sí que em van notificar alguns errors, però ha estat més aviat puntual. Em sabria greu que no funcionés, perquè em donava resultats força fiables, i m'és molt pràctic per als alumnes, que treballen força i d'una manera bastant eficaç.
De tota manera, us importaria mirar-vos a veure què passa amb el de Més sobre verbs i perquè em puntua la meitat sempre? Segurament hi deu haver algun paràmetre mal posat, però no ho sé veure.

Gràcie sper la vostra eficàcia,

Montse
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Mal funcionament dle mòdul hot potatoes

per Montse Pujol i Caimel -
Acabo de fer el hot potatoes de Mes sobre els verbs i em temo que no funciona. Continuem com sempre. Resultat: 5 sobre 100, En curs...
Aix, comença a ser empipador això...

I això altre comença a ser misteriós, o aclaridor... He penjat el hot potatoes en qüestió al moodle de 1r i allà no dóna cap problema. Pot ser que falli tot el curs de 4t? Caldrà que recomenci tooooootes les activitats en un curs nou :-S?
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Mal funcionament dle mòdul hot potatoes

per Montse Pujol i Caimel -
Ara ja no sé si la cosa s'embolica més o no. 
Ahir al vespre vaig fer el hot potatoes, allotjat al moodle de 1r, Més sobre verbs. Va funcionar perfectament i així ho vaig fer constar.
Aquest matí, un alumne m'ha fet adonar que dóna errors amb segons quins navegadors, però amb d'altres fucniona bé.  Ho he provat amb l'Explorer amb el Chrome i amb el Mozilla, i només funciona bé amb l'Explorer. Crec que ell em va dir que havia provat amb el Safari, i que tampoc no li havia anat bé.

Us serveix d'alguna cosa això?
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Mal funcionament dle mòdul hot potatoes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Montse,
prenem nota del que ens expliques i mirarem d'esbrinar quin és el problema.

Hem creat una incidència, si vols pots fer-ne el seguiment des del següent enllaç:
http://projectes.lafarga.cat/projects/agora/tracker/633/2173/detail

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Mal funcionament dle mòdul hot potatoes

per Montse Pujol i Caimel -
Bona nit,

Estava intentant repassar i posar notes dels hot potatoes, però continua donant problemes inexplicables. Malaguanyada feina dels alumnes, que fan i fan i no els queda enregistrada l'activitat. O en el millor dels casos, els parteix la puntuació per dos. He modificat el multiplicador, però em sembla que ja no me'n puc refiar... I a finals de trimestre.