rol d'administrador

rol d'administrador

per RAMON GRAÑO VALLVERDU -
Nombre de respostes: 5
Hola,

sóc El Ramon Granyó del col·legi Lestonnac de Lleida i sóc gestor, adimistrador del moodle de la meva escola ( http://agora.xtec.cat/col-lestonnaclleida/moodle/) i l'altre dia després de tallar una pujada d'una còpia de seguretat ( no sé si és per culpa d'això), però no puc accedir a gairebé res dels rols de l'administrador. Per exemple no puc veure ni tocar els usuaris...

Al marge esquerre de la primera pàgina de moodle, al bloc de l'adminsitració només puc veure el meu perfil.


Gràcies,


En resposta a RAMON GRAÑO VALLVERDU

Re: rol d'administrador

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Ramon!

Tot estava correcte i l'únic que faltava era afegir el bloc "Administració del lloc" a la pàgina principal (n'hi havia un altre amb el títol "Administració" que segurament és el que us ha confós). Per tant, si proveu d'accedir al vostre espai Moodle amb un usuari/ària amb permisos d'administració us hauria d'aparèixer aquesta informació.

Una abraçada i bon començament de setmana!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: rol d'administrador

per RAMON GRAÑO VALLVERDU -
Hola Sara,

Gràcies per tot.
Una altra cosa. dissabte a la tarda vaig pujar una còpia de seguretat d'un curs de drames rurals i alhora de posar-lo al lloc pertinent em sembla que el vaig posar a la primera plana.

De fet, veient que havies arreglat el bloc d'administració, he restaurat la primera plana i em surt al bloc central el curs el curs de drames rurals que t'he comentat abans.

Perdona les molèsties, però què he de fer. Com puc tornar a veure la pagina inicial d'abans.

Gràcies un altre cop,


En resposta a RAMON GRAÑO VALLVERDU

Re: rol d'administrador

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Ramon!
Em sap greu però, si no tens una còpia de seguretat recent de la primera plana, no és possible tornar a la pàgina d'abans de la restauració Trist... Per tant, si tens la còpia de la primera plana pots restaurar-la a sobre de l'actual o bé, si no en tens cap, hauràs de tornar a configurar la primera pàgina manualment.
Una abraçada i sort!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: rol d'administrador

per RAMON GRAÑO VALLVERDU -
Hola Sara,

He esborrat totes les entrades del curs i ja no es veu a la pàgina. Ho he fet d'aquesta manera una mica barroera. Però?


Gràcies per tot Sara. Estic molt content de la vostra resposta sempre que hi ha hagut alguna incidència.