Per quan moodle 2.0.X

Per quan moodle 2.0.X

per Angel Paino Garcia -
Nombre de respostes: 1
Resulta que per fer proves a casa he configurat al meu ordinador un servidor dinàmic en local, concretament ho he fet amb el XAMPP, amb la intenció de volcar-ho a sobre la plataforma moodle.
Sense adonar-me he baixat la versió 2.0.5 del moodle i l'he instal·lada sense cap tipus d'incident ni problema a sobre del servidor dinàmic.
Ara és quan em trobo amb que aquesta versió és incompatible amb la que té instal·lada el Departament, la 1.9.X.
Per tant, la meva consulta és:
Quan es farà l'actualització de la plataforma 1.9.X a la nova versió, ja estable, 2.0.X ?
Si en acabar resulta que no hi ha la intenció de fer aquesta actualització fins molt més endavant ... em sembla que em tocarà esborrar-la i instal·lar la versió antiga, no?
En resposta a Angel Paino Garcia

Re: Per quan moodle 2.0.X

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Angel!

El calendari previst per actualitzar la versió de Moodle de la 1.9.X a la 2.X, si no hi ha res, és l'estiu del 2012. Ara bé, aquesta actualització no és trivial ja que incorpora força canvis (tan funcionals com a nivell d'arquitectura) i, per tant, ara per ara, hem iniciat la fase d'estudi per analitzar la viabilitat de migrar el sistema actual d'Àgora a Moodle 2.X.

Una abraçada i fins aviat!
Sara