Moodle Vila de Gracia

Moodle Vila de Gracia

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 8
Molt bona nit!

Tinc algunes dubtes a plantejar.
Ara mateix no aconseguim entrar amb el usuari de xtec del Centre per poder donar d'alta els gestors.
El més curiós és que si puc entrar jo.

Per no se quina raó, he perdut el meu rol d'administrador al Moodle del Vila i ara no puc entrar-hi.
M'ho podeu mirar? Gracis.
Mar

Coordinadora 1x1 del Vila de Gràcia
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Moodle Vila de Gracia

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,

Hem estat comprovant totes les dades i sembla que tot és correcte. Potser el problema és que intenteu entrar amb l'usuari del Centre al lloc equivocat. Per donar d'alta els gestors heu d'entrar a l'Eina de Gestió. Proveu a fer-ho des d'aquí seguint pas a pas el que diu a la pregunta freqüent Com es designen els gestors de centre? i, en el cas que seguiu amb problemes ens ho torneu a dir i ho mirem de nou.

Respecte al segon dubte que planteges hem comprovat que l'usuari mvara té rol d'administrador dins del Moodle però fa més d'un any que no hi entra. En el cas que hagis oblidat la contrasenya el que s'hauria de fer és accedir amb l'usuari/ària admin (o demanar-li a algú que ho pugui fer), per "reiniciar" la contrasenya.

Fins ara,
Mònica




En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Moodle Vila de Gracia

per Institut Vila de Gràcia . -
El problema és que el únic admin que teníem era el de mvara i ara necessitem un nou admin. perquè amb aquest no podem entrar.
L'admin anterior va marxar del INS i va deixar el de mvara com admin únic, o al menys això ens ha dit ell.
Ens podeu donar un admin?

Pel que fa a l'altre tema... solucionat!!!! Gracies!
En resposta a Institut Vila de Gràcia .

Re: Moodle Vila de Gracia

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
hem procedit a reiniciar la contrasenya de l'usuari "admin". En breu rebreu al correu electrònic del centre les dades per poder entrar.

Un cop entreu com adminstrador/a ja podràs posar la contrasenya nova al teu usuari mvara.

Fisn ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

gestor de centre

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Hola Mónica, seguim amb el tema del Gestors... ningú em demana la paraula clau.
No tinc accès a la Meva agora ni a cap espai de notícies com poseu al enllaç.
M'ho mires?
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: gestor de centre

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Mar!

Pel que hem vist, des del portal (http://agora.xtec.cat/portal), el vostre centre ja t'ha enviat la sol·licitud perquè siguis gestora:
Gestors del centre

Per aquest motiu, l'únic que et falta per poder veure l'apartat "El meu Àgora" és accedir al portal (http://agora.xtec.cat/portal) amb el teu nom d'usuària (mvara) i contrasenya de la XTEC, escriure a la part superior de la pantalla la paraula de clau que t'hagi facilitat el centre i fer clic sobre el botó "Accepto ser gestor/a":
Confirmació gestora

Si tens dubtes et recomano que li facis una ullada a la pregunta freqüent que et va comentar la Mònica (Com es designen els gestors de centre?) on s'explica pas a pas tot aquest procés.

Una abraçada, sort i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: gestor de centre

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
JO crec que hem entrat en un boocle horrorós....
A veure, no hi ha manera de que m'accepti la paraula clau.
Ja se que sona ah... ho has escrit be? però si, fins i tot hem tornat a posar el gestor i tornat a posar la paraula clau i no ho accepta.
Mira la pantalla que t'envio i veuràs...help...
Fitxer adjunt agora-admin.jpg