Problemes amb el Cron i els backups

Problemes amb el Cron i els backups

par JOSEP MARIA SARDA CAIMEL,
Nombre de réponses : 4
Hola,

estic posant en funcionament el moodle a Agra, per fer-hi el trasllat del que tenim a Phobos.

1.- Estava configurant l'entorn a Agora, i em trobo que em diu que el cron fa mes de 24 hores que no s'executa, és que ara no s'executa el cron i ho hem de fer manualment nosaltres?

2.- També volia configurar que es guardes una còpia de seguretat de tots els cursos en una carpeta determinada, per exemple la backup que ja existeix a fiters del lloc, ja que així la puc descarregar en local, i guardar-la per qualsevol incidència, després si cal l'esborro, ja que no em cal al servidor, i no he trobat el lloc on dir-li la carpeta de destí. Axiò està desactivat i no es possible?

Moltes gràcies.

Josep M Sardà
IES Ramon Turró i Darder
http://agora.xtec.cat/iesmalgrat/moodle


En réponse à JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: Problemes amb el Cron i els backups

par Administrador/a Espai de suport,
Hola Josep Maria,

El cron automàtic hauria de funcionar. Potser es tractava d'un error puntual. Et continua passat? Algú més es troba amb això que comenta el Josep Maria?

He mirat alguns espais de proves que controlem nosaltres i el sistema de cron automàtic funciona perfectament.

Pel tema de les còpia de seguretat mirar la pestanya de Primera plana.

Cordialment,

Albert
En réponse à Administrador/a Espai de suport

Re: Problemes amb el Cron i els backups

par JOSEP MARIA SARDA CAIMEL,
Hola Alber,

be com vaig fent l'actualització ho vaig revisant i el problema del cron segueix igual, ara mateix l'acabo d'executar ja que em deia que portava més de 24 h sense executar-se. Entro a notificacions i m'ho segueix dient.

Per el que fa a la copia dels cursos:
  • he mirat a dins de fitxers de lloc i hi ha el backup, però no hi ha res.
  • hi ha la còpia de seguretat de la base de dades, però he de fer curs per curs.
  • jo tinc montat un moodle 1.8.3, per tant similar al que fem servir aqui, i a dins de Cursos - Copies surt una cosa similar a la que ens sut a nosaltres però amb un troç més l'adjunto com a fitxer. El que hi trobo a faltar es la part de la imatge, ja que ens permet programar i decidir on es guarden les còpies.
Moltes gràcies.

Josep M


Annexe backup.png
En réponse à JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: Problemes amb el Cron i els backups

par Administrador/a Espai de suport,
Hola Josep M.,

Això dels crons ens ho mirarem a veure si veiem perquè passa això que comentes. A veure si en traiem l'aigua clara.

Les opcions de la pantalla que em mostres, per raons de seguretat, no estan disponibles en el vostre Moodle. Si ho estiguessin, podríeu crear cursos a les carpetes de qualsevol centre. Imaginat quin merder!

Cordialment,

Albert
En réponse à Administrador/a Espai de suport

Re: Problemes amb el Cron i els backups

par JOSEP MARIA SARDA CAIMEL,
Hola Albert,

primer de tot moltes gràcies per les respostes, perque sé que tens molta feina.

Si noto que això del cron s'arrecla ja us ho faré saber.

En quan al que em comentes, entenc que seria un merder, suposo que deu tenir a veure amb algunes altres coses de fonfiguració, ja que en aquestes en concret tant sols es diu quna es vol que es faci les còpies automàtiques, quantes es volen guarda i on es poden desar, cosa molt bona per fer còpies de seguretat centralitzades. I si mai ens calgues transpassar la informació d'un lloc a altra, ja que d'altra manera has d'anar curs per curs.

Moltes gràcies.

Josep M