Confirmar el primer gestor

Confirmar el primer gestor

per Teresa Niubo Claveria -
Nombre de respostes: 9
Hola,

Sóc Teresa Niubò de l'INS Milà i Fontanals.

M'he posat com a gesstora del moodle però quan intento entrar no em deixa. He llegit una altra consulta feta anteriornment i les vostres respostes, però tampoc me'n surto.

Em podeu ajudar?

Gràcies
En resposta a Teresa Niubo Claveria

Re: Confirmar el primer gestor

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Teresa!

Trobaràs la resposta a la pregunta freqüent "Com es designen els gestors de centre?". Com veuràs si la revises amb atenció, el que hauries de fer per confirmar-te com a gestora és el següent:
  1. Accedir amb el teu nom d'usuària (tniubo) i contrasenya XTEC al portal (http://agora.xtec.cat/portal/user.php). Tingues en compte que la contrasenya que has d'introduir és la mateixa que fas servir per accedir, per exemple, al correu (no l'has de confondre amb la paraula clau de confirmació que vas posar en donar-te d'alta com a gestora).
  2. Introduir la paraula clau de pas de confirmació que vas escriure en afegir-te com a gestora (en el cas de l'exemple següent la paraula de clau que es va utilitzar en donar d'alta el primer gestor/a va ser "plastidecor"):
Confirmació gestora

Ja ens informaràs si amb aquestes instruccions has aconseguit finalitzar el procés!

Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Confirmar el primer gestor

per Teresa Niubo Claveria -
Hola,

Gràcies per l'ajuda però ara tinc un altre problema.

Ja tenim gestors però no sabem qui és l'administrador. Ens vam donar d'alta el 2009 i la opersona que ho va gestionar ja fa dos cursos que no és al centre. Em podeu fer administradora?

Gràcies

Teresa
En resposta a Teresa Niubo Claveria

Re: Confirmar el primer gestor

per Jaume Fernandez -
Hola Teresa!

Sóc qui va atendre la teva consulta al SAU! Vaig canviar la contrasenya, i he vist que no s'havia fet correctament. Ara ja està resolt i pots entrar amb l'usuari i la contrasenya que us vam enviar ahir al correu del centre. Amb aquest usuari, si vols, ja podràs donar al teu els permisos d'administració.

Com que veig que fa temps que no entràveu, ni a la Intraweb ni al Moodle, et comento que actualment teniu configurat el Moodle per validar-se de la base de dades de la Intraweb. Per això, tot i que et vaig canviar la contrasenya de l'usuari a Moodle, no servia per a res perquè Moodle anava a la Intraweb a buscar la contrasenya.

Aquesta configuració la va aplicar algú anteriorment, però si això no t'interessa que passi, hauries d'anar a l'administració del mòdul de Moodle dins la Intraweb i canviar les opcions de validació per a tots els usuaris que tens actualment sincronitzats s'autentifiquin directament des del Moodle. Això t'ho he fet ja amb l'usuari administrador, però n'hi ha molts més (que de fet no han arribar a accedir mai al Moodle).

Salutacions!

Jaume
Equip Tècnic Àgora

En resposta a Jaume Fernandez

Re: Confirmar el primer gestor

per Teresa Niubo Claveria -
Moltíssimes gràcies!!
Ja ho hem aconseguit! A partir d'ara començarem a organitzar-lo.
Com ja us he dit, tot i tenir-lo activat des del curs 2008-09 no s'hi havia fet res i encara ara estem treballant amb phobos.
Mica en mica, ho aniré actualitzant.
I disculpeu si he estat molt insistent; ja no sabia a quin fòrum havia d'escriure!
Teresa



En resposta a Teresa Niubo Claveria

Re: Confirmar el primer gestor

per Teresa Niubo Claveria -
Hola,

Hem passat tot el moodle de phobos a agora amb tots els cursos i usuaris, però resulta que no hi pot accedir ningú.

La solució suposo que és el que em vau dir en un altre correu:"Aquesta configuració la va aplicar algú anteriorment, però si això no t'interessa que passi, hauries d'anar a l'administració del mòdul de Moodle dins la Intraweb i canviar les opcions de validació per a tots els usuaris que tens actualment sincronitzats s'autentifiquin directament des del Moodle. Això t'ho he fet ja amb l'usuari administrador, però n'hi ha molts més (que de fet no han arribar a accedir mai al Moodle)

Però jo no ho se fer. No se res de la intraweb i no se com entrar-hi com administrador. Em podeu treure vosaltres aquesta configuració que fa dependre el moodle de la intraweb? Us ho agrairia molt.

Teresa Niubo
En resposta a Teresa Niubo Claveria

Re: Confirmar el primer gestor

per ANTONI GINARD LLADO -
       Hola Teresa,

He estat mirant el vostre Moodle i el problema és que teniu molts usuaris que estan configurats per validar-se utilitzant el correu electrònic. No és que no puguin entrar, és que han d'utilitzar l'adreça de correu electrònic com a nom d'usuari. Per tant, no té res a veure amb la intranet.

Si no voleu que aquests usuaris es validin utilitzant el correu electrònic, hi ha dues opcions: canvieu vosaltres la configuració als usuaris que vulgueu (un a un) o us la canviem nosaltres a tots els usuaris. Ja ens diràs que prefereixes.


Salutacions,

Toni

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Confirmar el primer gestor

per Teresa Niubo Claveria -
Hola,

La veritat és que no ho acabo d'entendre. Però independentment d'això, si pots aconseguir que tothom pugui entrar amb la mateixa contrasenya i nom d'usuari que feien servir a phobos, t'estaria molt agraida.

Jo m'he deixat entrar a mi mateixa refent-me el perfil, que tampoc em deixava, però som 500...
Gràcies

Teresa Niubò
En resposta a Teresa Niubo Claveria

Re: Confirmar el primer gestor

per ANTONI GINARD LLADO -
      Hola Teresa,

Ara tots els usuaris entren amb el nom d'usuari i la contrasenya que tenen en el Moodle d'Àgora. No sabem si les contrasenyes que tenen a Àgora són les mateixes que tenien a phobos. Si no ho són, les haurà de canviar algun administrador/a del Moodle d'Àgora.


Salutacions,

Toni