Rols a cursos importats de l'Alexandria

Rols a cursos importats de l'Alexandria

per CESAR ALABAU AGUILAR -
Nombre de respostes: 3

Hola,

Em dic Cèsar Alabau, soc administrador del moodle del meu institut (http://agora.xtec.cat/ies-argentona/moodle/login/index.php?lang=es_utf8)

Uns companys han importat cursos de l'Alexandria (entre altres,"Castellà 1r ESO") i a l'hora d'editar no poden per no tenir el rol corresponent.

De fet, consta com a Teacher "Alexandria Administrador/a" i no em deixa asignar rols a cap professor. Com puc canviar això?

Gràcies

En resposta a CESAR ALABAU AGUILAR

Re: Rols a cursos importats de l'Alexandria

per CESAR ALABAU AGUILAR -

Hola, Sóc jo un altre cop, que abans m'espresat malament!!

De fet, als cursos importats SÍ que podem deitar, asignar rols, etc,...

L'única cosa que voldria canviar i no tinc clar com, és que no surt el bloc "Administració" dins del curs (em refereixo al quadradet, habitualment a l'esquerra)

i per tant la pregunta, en realitat, és: Com puc fer que el bloc d'administració sigui visible a un curs importat?

En resposta a CESAR ALABAU AGUILAR

Re: Rols a cursos importats de l'Alexandria

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Cèsar!
Els cursos que s'exporten d'Alexandria, per defecte no incorporen cap bloc. Per tant, després d'importar-los al vostre espai Moodle, el que heu de fer és:
  • Fer clic sobre el botó Activa edició, que trobareu a la part superior dreta de la pantalla.
  • Seleccionar l'opció "Administració del lloc" de la llista desplegable "Blocs" que apareix a la columna dreta.
Una abraçada i fins aviat!
Sara