No s'adjunten arxius d'alumnes en les activitats que demano.

No s'adjunten arxius d'alumnes en les activitats que demano.

per ENCARNACION SALGUERO RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 4

Hola,

sòc Encarni Salguero, docent de l'INS La Serreta, de Rubí.

La meva consulta està relacionada amb les activitats que preparo en el moodle, en les que sovint, les alumnes m'han d'ajuntar un fitxer. El problema que tinc és que no puc visualitzar res en les activitats ni veure els arxius que m'adjunten; tampoc és factible, llavors, posar-lis una qualificació. 

Em surt un missatge "No s'han trobat usuaris amb dret a trametre aquesta tasca"

Ho he revisat i l'alumnat està donat d'alta de forma correcta.

Us ha passat alguna vegada? sabeu que puc fer pera veure les tasques que em trameten les alumnes i poder-les avaluar i que elles vegin les seves qualificacions.

Salutacions!!!

Encarni Salguero

En resposta a ENCARNACION SALGUERO RODRIGUEZ

Re: No s'adjunten arxius d'alumnes en les activitats que demano.

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Encarni,

per poder-te ajudar ens hauries d'indicar l'adreça del teu Moodle i l'activitat en què es produeix l'error.

Moltes gràcies,

Fèlix
Equip Tècnic Àgora
En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: No s'adjunten arxius d'alumnes en les activitats que demano.

per ENCARNACION SALGUERO RODRIGUEZ -
la direcció crec que és aquesta:

http://agora.xtec.cat/iesserreta/moodle/course/view.php?id=701

l'error es produeix en totes les activitats que he creat...i també he vist que passa en altres cursos del centre, així que sospito que és un tema de configuració. També, les alumnes ara no poden editar el seu perfil i estan inscrites a tots els cursos del centre. He mirat de trobar què és el que falla i si és de la configuració...però no sé trobar-ho.

Moltes gràcies!!

Salutacions cordials,

Encarni Salguero
En resposta a ENCARNACION SALGUERO RODRIGUEZ

Re: No s'adjunten arxius d'alumnes en les activitats que demano.

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola de nou Encarni,

hem estat donant un cop d'ull al vostre problema però de moment no n'hem pogut localitzar la causa.

Quin sistema heu utilitzat per introduir els usuaris al Moodle? S'han carregat massivament des d'un fitxer?

Ja ens diràs.

Fèlix
Equip Tècnic Àgora
En resposta a ENCARNACION SALGUERO RODRIGUEZ

Re: No s'adjunten arxius d'alumnes en les activitats que demano.

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola,

La causa del vostre problema era que en els "Paràmetres generals" de l'apartat "Qualificacions" del menú d'administració no teníeu marcat el rol d'estudiant com a "Rol qualificat".

Hem modificat aquest paràmetre de manera que el problema s'hauria d'haver solucionat. Cal tenir-ho en compte però de cara a futures ocasions.

Salutacions,

Fèlix
Equip Tècnic Àgora