pujar cursos fets

pujar cursos fets

par Rosa Maria Trias i Capella,
Nombre de réponses : 4
M'agradaria pujar cursos amb els que hem treballat aquest any. He fet còpia de seguretat i en anar a pujar-la observo que és de 14 Mg en comptes de 10. Només ho puc pujar via fitxers per a poder-lo restaurar o bé hi ha alguna altra manera de fer-ho???

Algú em podria ajudar?

Gràcies per endavanat

Rosa Maria Trias
En réponse à Rosa Maria Trias i Capella

Re: pujar cursos fets

par Joan Nievas Pérez,
Hola Rosa Maria
Jo intentaria treure del zip alguns arxius pessants (els més grans) fins que fos inferior a 10 Mb. Restauraria el curs i els arxius que has tret els pujaria un a un.
Espero que et funcioni, encara que si la versió del Moodle de la còpia i del lloc a restaurar són diferents, hi ha certs problemes de compatibiltat.
Trobo una mica estrany que un recurs open source no tingui un format d'exportació més ben dissenyat per permetre interactuar, ja no entre plataformes diferents, ni tan sols ho fa bé entre versions diferents de la mateixa plataforma.

Joan
En réponse à Rosa Maria Trias i Capella

Re: pujar cursos fets

par Administrador/a Espai de suport,
Hola Rosa Maria,

El que comenta el Joan és una possible solució. De tota manera, però, properament anunciarem un aplicatiu des del qual podreu pujar al servidor arxius de fins a 50Mb. El tenim avançat i quan el tinguem a punt posarem una notícia on s'explicarà com accedir a aquest aplicatiu i com fer-ne ús.

Cordialment,

Albert
En réponse à Administrador/a Espai de suport

Re: pujar cursos fets

par Rosa Maria Trias i Capella,
Molt agraïda per la resposta. Tot i que podria fer el que diu Joan més endavant ja que ara tinc molta feina, m'esperaré a veure si podeu posar a disposició l'aplicatiu. Tot i així m'espanta una mica això de les versions ja que tenim tots els cursos de l'institut amb moodle 1.6 i aquí estem a 1.8.Si no puc passar la feina feta, no voldran passar-ho a agora.

Esperarem a veure que passa.

Com sempre, gràcies per les respostes i felicitats per la feina feta.

Rosa Maria Trias