Alta serveis Agora

Alta serveis Agora

per NARCIS MASMARTI FERRER -
Nombre de respostes: 5
Estic intentant accedir a l'apartat d'Alta i administració de l'Agora i no em porta enlloc: Primer em redirecciona a agora.xtec.cat/portal i allà només hi ha la llista de centres, sense cap apartat d'alta/gestió.
Com es pot accedir a aquest apartat?

Narcís Masmartí
Institut El Pedró
L'Escala
En resposta a NARCIS MASMARTI FERRER

Re: Alta serveis Agora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Narcís i Sergi!
Acabem de publicar una notícia al portal per comunicar-vos els canvis que s'han dut a terme durant l'estiu a l'eina de gestió dels serveis Àgora. Com veureu, a partir d'aquest curs, s'ha creat la figura del "Gestor de centre" per sol·licitar i gestionar els serveis d'Àgora.

Us recomanem que reviseu les preguntes freqüents que apareixen enllaçades a la notícia. Si després de fer-ho continuen els dubtes/problemes, ja ens avisareu!

Una abraçada i bon començament de curs!
Sara
Equip tècnic Àgora

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Alta serveis Agora

per NARCIS MASMARTI FERRER -
Moltes gràcies. Avui ja funciona bé. Ahir no sé que passava que l'enllaç de la pàgina alta i administració no em portava a la pàgina d'entrada a l'entorn de gestió.

Gràcies per la feina que feu.
Narcís.
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Alta serveis Agora

per Darío Castro -
Hola,

Tinc una pregunta respecte a aquesta nova figura del "gestor de centre".
  1. Qui l'anomena ?
  2. Quina compensació té aquesta nova figura, donat la feina i responsabilitat que suposa ?
Salutacions,
En resposta a Darío Castro

Re: Alta serveis Agora

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Darío,

L'estructura de govern del centre té la potestat d'escollir quina o quines persones assumiran el rol de "gestor de centre".

Les accions que realitza el/la gestor/a de centre no son pas diferents a les que es realitzaven antigament a través de codi de centre, la única diferència és que ara tenen un/a responsable nominal. Per aquest motiu no s'ha contemplat que la persona que realitzi aquesta tasca rebi cap compensació addicional.

Espero haver resolt els teus dubtes,

Fèlix
Equip Tècnic Àgora