Hot Potatoes i estadístiques

Hot Potatoes i estadístiques

per FERNANDO ROMEU ESQUERRE -
Nombre de respostes: 11
Hola,
Sembla que la versió de Moodle instal·lada o el mòdul de Hot Potatoes genera malament les estadístiques detallades de cada activitat. Si hi ha 10 preguntes en una activitat Hot Potatoes, en el primer alumne mostra de Q1 a Q10. En el segon hauria de mostrar el mateix, amb les seves respostes, però en lloc d'això obre de Q11 a Q20 i de Q1 a Q10 queda com a "no respost". Òbviament, les estadístiques no surten.
He exportat el curs i l'he restaurat en la versió de Moodle 1.9.3 i funciona. També funciona en versió 1.9.1.
Espero que em pugueu ajudar.
Cordialment,
Fernando
En resposta a FERNANDO ROMEU ESQUERRE

Re: Hot Potatoes i estadístiques

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Fernando,

ens podries indicar l'adreça del teu Moodle i un exercici en què s'estigui produint l'error per tal de poder-lo analitzar?

Moltes gràcies

Fèlix
Equip Tècnic Àgora
En resposta a FERNANDO ROMEU ESQUERRE

Re: Hot Potatoes i estadístiques

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Fernando!
L'empresa que s'encarrega del manteniment d'Àgora-EOI ens ha informat que durant el mes de setembre està previst actualitzar la versió de Moodle als espais d'Àgora-EOI a la versió 1.9.12 (que és la que mateixa que tenen els centres que estan a Àgora). Per tant, en principi, amb aquesta actualització, s' haurien de solucionar els problemes que comentaves. Us mantindrem informats si ens assabentem de les dates concretes en que està previst fer aquest canvi.
Una abraçada i bon començament de curs!
Sara
Equip tècnic Àgora
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Hot Potatoes i estadístiques

per FERNANDO ROMEU ESQUERRE -
Hola!
Gràcies per les gestions. Com que ja hem començat el curs i l'alumnat ja ha fet Hot Potatoes, estic força pendent que es resolgui el problema de les estadístiques.
Sabeu ja quan actualitzaran agora-eoi?
És que, a més, des de fa tres setmanes, les còpies de seguretat d'un curs incloent Hot Potatoes i dades d'usuari no es poden restaurar a 1.9.12+ o altres versions de Moodle, amb la qual cosa perdo la possibilitat de "regenerar" les estadístiques amb el mecanisme que tenia (portar el curs a un altre Moodle, en local o xarxa)
Gràcies i salutacions,
Fernando
En resposta a FERNANDO ROMEU ESQUERRE

Re: Hot Potatoes i estadístiques

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Fernando!

Fem arribar aquesta consulta als responsables d'Àgora-EOI per conèixer la data prevista per fer aquesta actualització.

Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Hot Potatoes i estadístiques

per FERNANDO ROMEU ESQUERRE -
Hola,

Alguna notícia sobre l'actualització d'agora-eoi o resolució mal funcionament estadístiques Hot Potatoes?

Gràcies,

Fernando
En resposta a FERNANDO ROMEU ESQUERRE

Re: Hot Potatoes i estadístiques

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Fernando!

Dijous passat ens vam posar en contacte amb l'empresa per demanar les dates en que tenen previst actualitzar els espais d'Àgora-EOI a la versió 1.9.12 i, de moment, encara no hem rebut cap resposta. Tot i així, ens consta que hi estan dedicant esforços per intentar fer-ho el més aviat possible. 

Us mantindrem informats si ens assabentem de les dates concretes.

Una abraçada i gràcies per la vostra comprensió i paciència,
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Hot Potatoes i estadístiques

per MIQUEL RIUS FEBRER -
Bona nit. No és una resposta el que vull aportar a aquest tema, sinó un problema de nou usuari del Hot Potatoes que potser s'hi relaciona.
Acabo de fer unes compilacions d'una sèrie d'exericis de Hot Potatoes (7 en un mateix paquet) amb The Maxer. Aquest paquet l'he penjat al moodle del centre (http://agora.xtec.cat/iesmoianes/moodle/) i l'he fet practicar als alumnes. Havent acabat he observat anomalies en els resultats i després de practicar-ho jo amb un usuari que he creat veig que les qualificacions que atorga corresponen al de l'últim exercic realitzat, i no a la mitjana del 7 exercicis.
M'imaginava que en el cas que exposo les notes obtingudes serien el resultat d'una combinació sobre el conjunt d'exercicis, per això crec que no deu funcionar bé. ...O bé estic donant per fet que establirà mitjanes segons he previst en l'edició de preparació i això no és possible.

Miquel
En resposta a MIQUEL RIUS FEBRER

Re: Hot Potatoes i estadístiques

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Miquel,
ahir es va fer una actualització on se solucionaven certs problemes amb Hot Potatoes, podries tornar a provar a veure si el problema s'ha solucionat? En el cas que segueixi fallant ens ho dius i ens ho mirem. Caldria també que ens passessis l'adreça del curs on estan tenint problemes.

Salut!

Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Hot Potatoes i estadístiques

per MIQUEL RIUS FEBRER -
Bona tarda,
Acabo de fer el que em recomanaves fa uns quants dies: fer proves amb  un usuari alumne (a la llista és "alumne1"). La cosa continua igual. És a dir, el paquet d'exercicis continua fallant: dóna com a resultat de mitjana sempre l'últim resultat obtingut en l'últim exercici realitzat.

El paquet en el qual he fet les últimes proves és "20 Examen de morfologia" verbal a l'adreça 
http://agora.xtec.cat/iesmoianes/moodle/course/view.php?id=1441
al curs Català 2n ESO.

Anecdòticament -espero que no sigui un error meu de configuració de l'exercici- el que està en 4a posició (no estan numerats), que és un JQuiz, atorga el 100% de la puntuació encara que hi hagi molts errors.

Trobo curiós que pugui compilar l'exercici i visualitzar-lo al navegador i en canvi després si el penjo no funciona.

Espero que m'hi pugueu donar un cop de mà. De moment he optat per penjar-los d'un en un per poder dur a terme l'activitat que m'havia proposat. Però el JQuiz no, perquè no funciona. Gràcies per endavant.

Miquel
En resposta a MIQUEL RIUS FEBRER

Re: Hot Potatoes i estadístiques

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola MIquel,
en aquest cas veig que el problema és amb un SCORM. Hem detectat un error que pel que sembla és del mateix mòdul SCORM de Moodle.

Hem creat una incidència amb el problema, pots fer-ne el seguiment en aquest enllaç.

Fins ara,
Mònica